کد خبر: ۳۸۲۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۸۴ - ۱۹:۵۴

کاهش شدید دما و قطع گاز شهری در کرج

آفتاب‌‌نیوز : به رغم پیش بینی های اعلام شده از سوی اداره گاز مبنی بر عدم قطع گاز در فصل سرد سال ، در شبهای گذشته مناطق مهرویلا و فاز 4 مهرشهر با افت شدید فشار گاز و قطع گاز مواجه شدند.

یکی از شهروندان فاز 4 در این خصوص گفت: در پیگیریهای سال پیش ، مسئولان افت فشار و قطع گاز این منطقه را ناشی از واقع شدن فاز 4 در انتهایی ترین نقطه شبکه عنوان کردند.

وی در ادامه افزود: آیا با گذشت یک سال از این موضوع هنوز مسئولان راهکاری برای رفع این معضل نیافته اند.

یک شهروند ساکن مهرویلا نیز اظهار داشت: اگر مسئولان توان مقابله با این مورد را ندارند در رسانه ای مثل رادیو مردم را دلگرم نکنند که امسال در کرج قطع گاز نداریم تا شهروندان برای بروز سرما برنامه ریزی کنند.

رئیس شرکت گاز ناحیه کرج نیز گفت: افت فشار گاز ناشی از لوله سراسری بوده و PSI موجود در شبکه از 400 به 190 تنزل داشته است. بنابراین گاز با فشار نامناسب به لوله های اولیه شبکه کرج رسیده و توزیع به نحو شایسته صورت نگرفته است.

عبدالصمد عاضدی افزود: این پدیده در پی سرد شدن هوا ایجاد شده و در دیگر نقاط کشور مانند آذربایجان و کردستان نیز با این مشکل مواجه شده ایم.

وی خاطر نشان کرد: تا زمانی که مشکل سراسری است کاری از دست ما برنمی آید اما اگر مشکل مربوط به کرج باشد بی شک در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام خواهد شد.

عاضدی یادآور شد : بزودی یک ایستگاه CGS در کرج راه اندازی خواهد شد که اگر از سوی شبکه سراسری مشکلی وجود نداشته باشد امید می رود تا حدی از مشکل افت فشار گاز کرج جلوگیری کند. 

پیش از فرا رسیدن فصل سرما بارها به شهروندان کرجی خبر عدم قطع گاز در زمستان اعلام شده بود. همچنین در جلسات کارگروه بهینه سازی مصرف سوخت عنوان شده بود شهروندان کرجی امسال افت فشار و قطع گاز ندارند.

از سوی دیگر مسئولان تعهد کرده بودند چنانچه مشکلی در خصوص گاز شهری رخ دهد برنامه توزیع فوری نفت سفید و گاز مایع در دستور کار قرار گیرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین