کد خبر: ۳۸۲۷۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۲

کلینتون: ترامپ خطرناکترین کاندیدای ریاست جمهوری تاریخ آمریکاست

هیلاری کلینتون رقیب جمهوری‌خواهش دونالد ترامپ را خطرناکترین کاندیدای ریاست جمهوری تاریخ آمریکا توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا،‌ به نقل از شبکه خبری سی ان ان، هیلاری کلینتون، کاندیدای ریاست جمهوری احتمالی حزب دموکرات آمریکا در مصاحبه‌ای با چارلی رُز، مجری شبکه سی.بی.اس این کشور گفت: دونالد ترامپ از هیچ گونه انضباط و کنترلی بر خودش برخوردار نیست و هیچ درکی از تاریخ و محدودیت قدرتی که هر رئیس جمهوری باید بر خودش اعمال کند، ندارد.

کلینتون بعد از انتقاد از حمایتهای دونالد ترامپ، کاندیدای ریاست جمهوری احتمالی حزب جمهوری‌خواه آمریکا از شکنجه و کشتن خانواده‌های تروریستها گفت: چیزی که او بیان کرده در واقع خطرناک ترین و بی محاباترین رویکرد برای ریاست جمهوری است که از نظر من تاکنون دیده شده است.

کلینتون در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ خطرناکترین کسی است که تاکنون برای ریاست جمهوری آمریکا کاندیدا شده است، گفت: من معتقدم که این چنین است.

در همین حال گزارش شده که دستیاران کمپین انتخاباتی کلینتون معتقدند که بهترین راه شکست دادن دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر این است که نه تنها به بی اعتمادی رای دهندگان به او دامن بزنیم بلکه رای به او را به عنوان رای به قرار گرفتن آمریکا در مسیری خطرناک تبلیغ کنیم. هدف از این روش این است که رای دهندگان متقاعد شوند ترامپ برای ریاست جمهوری نامناسب و ناآماده است.

چند روز پیش شبکه خبری ای.بی.سی نتایج یک نظرسنجی را منتشر کرد که بر اساس آن 60 درصد از رای دهندگان گفته‌اند ترامپ شایسته ریاست جمهوری نیست و تنها 37 درصد او را شایسته این سمت دانسته‌اند. بر اساس این نظرسنجی این درصدها برای کلینتون تقریبا برعکس است و 59 درصد او را شایسته ریاست جمهوری دانسته و  39 درصد او را شایسته این سمت نمی‌دانند.

با این حال دیگر نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که کلینتون با رقیب جمهوری‌خواهش تقریبا رقابتی نزدیک در ریاست جمهوری دارد.

کلینتون در توضیح این امر گفت:مساله این است که کمپین انتخاباتی تازه شروع شده است.

وی ادامه داد: در کشور ترس و نگرانی فراوانی وجود دارد. هنگامی که آمریکایی‌ها نگران باشند به دنبال پاسخ خواهند بود. اما ترامپ پاسخ های ساده لوحانه و آسان ارائه می دهد. من می‌خواهم در جواب این نگرانی‌ها خیلی واضح بگویم که ما چه کاری می توانیم انجام دهیم که نتایج عملی داشته باشد نه این که تنها لفاظی‌های عوام فریبانه کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۹
0
0
اوبامای مسلمان فرصت کجا
ترامپ در پیتی تهدید کجا
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین