کد خبر: ۳۸۳۲۵۷
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

لوپتگی سرمربی اسپانیا شد

فدراسیون فوتبال اسپانیا جولین لوپتگی را به عنوان جانشین دل بوسکه انتخاب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
فدراسیون فوتبال اسپانیا بعد از برکناری دل‌بوسکه برای انتخاب جانشین او به جمع بندی لازم رسید و جولین لوپتگی را به عنوان جانشین او انتخاب کرد.

دل بوسکه بعد از یورو 2008 هدایت اسپانیا را برعهده گرفت و موفق شد با این تیم قهرمانی در یورو و جام جهانی را تجربه کند. لوپتگی که پیش از این هدایت پورتو را برعهده داشت، باید بعد از این با ستاره های بزرگ لاروخا بازی کند.

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال اسپانیا سابقه انجام 149 بازی در لالیگا و 168 بازی در لیگ دسته دو اسپانیا را در کارنامه دارد. این دروازه‌بان اسپانیایی در دو تیم نامدار رئال مادرید و بارسلونا سابقه حضور داشته و با این دو تیم به افتخاراتی نیز دست یافته است. لوپتگی با رئال جام قهرمانی لالیگا و سوپرجام اسپانیا را فتح کرده و با پیراهن بارسلونا به قهرمانی در جام یوفا، جام حذفی و سوپرجام اسپانیا نائل آمده است. او همچنین با پیراهن تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 1994 آمریکا حضور داشت.

لوپتگی سرمربی اسپانیا شد

به گزارش ایسنا، سرمربی جدید «لاروخا» که از سال 2003 به جرگه مربیان پیوسته است، هدایت تیم‌های ملی زیر 19 و زیر 21 ساله‌های اسپانیا را بر عهده داشته و به همراه این دو تیم به ترتیب در سال‌های 2012 و 2013 به قهرمانی در اروپا رسیده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین