کد خبر: ۳۸۳۴۶۷
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۳

واکنش ایران به فرافکنی‌های اخیر مقامات بحرینی

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه اخیر وزارت کشور بحرین، اتهامات وارده در این بیانیه علیه جمهوری اسلامی ایران را قویا تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد: ما ضمن رد قاطعانه این اتهامات تکراری و بی‌اساس، به مقامات بحرینی بار دیگر توصیه می‌کنیم به جای فرافکنی و انتساب مشکلات داخلی خود به دیگران، به چاره‌جویی اساسی برای معضلات رو به افزایش خود بپردارند.

پیش از این، مقامات بحرینی بار دیگر با طرح اتهامات بی‌اساس علیه ایران مدعی شدند، موفق به کشف یک انبار اسلحه و دستگیری پنج مظنون در این رابطه شدند که آن‌ها اعتراف کردند در ایران و عراق آموزش نظامی دیده‌اند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری شینهوا، وزیر کشور بحرین با صدور بیانیه‌ای مدعی شده است که این مظنونان قصد داشتند تا در این کشور بمب‌گذاری‌هایی را انجام دهند. در ادامه این بیانیه آمده است که مظنونان اعتراف کرده‌اند که آموزش‌های نظامی ویژه‌ای را اردوگاه‌های سپاه پاسداران ایران و حزب‌الله عراق دریافت کرده‌اند. تجهیزات مصادره شده شامل انواع سلاح‌ها، کنترل از راه دور ابزارهای ارتباطی و باتری‌هایی که معمولا برای انفجار بمب به کار می‌رود، بودند. هم‌چنین تلفن همراه، کلیدهای الکترونیکی، تراشه‌های تلفنی و سیم نیز کشف شده است.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران هرگونه دخالت در امور داخلی این کشور را رد کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین