کد خبر: ۳۸۳۷۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۹

"لباس کاروان ایران در المپیک، اصلاح می‌شود"

کمیته ملی المپیک با ارسال بیانیه‌ای اعلام کرد انتقاداتی درباره لباس رژه کاروان ایران در المپیک ریو وجود دارد که در پی آن، در اسرع وقت اصلاحات لازم انجام می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش کمیته ملی المپیک، این کمیته با انتشار این بیانیه ضمن احترام به نقطه‌نظرات کارشناسان و مردم درخصوص لباس مراسم رژه کاروان ورزشی کشورمان در بازی‌های المپیک ریو آورده است:

نظر عموم مردم به‌عنوان حامیان اصلی ورزش برایمان مهم است و به همین خاطر هم با دستور مؤکد رئیس کمیته ملی المپیک در اولین فرصت نسبت به اصلاح موارد مطرح شده اقدام خواهد شد.


خوشبختانه در البسه ورزشی و با نظر متخصصین از رنگ و طرح ایرانی و اسلامی و برندی با کیفیت و ایده‌آل استفاده شده که رضایت خوبی را هم به همراه داشته است اما در بخش لباس فرم مراسم رژه که انتقاداتی را در بر داشت مقرر شد تا در اسرع وقت اصلاحات لازم صورت پذیرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اگر چه البسه از کیفیت خوبی برخوردار است اما در بحث طراحی، ست کردن و هماهنگ‌سازی رنگ‌ها بخصوص رنگ پیراهن سلیقه خوبی استفاده نشده که قطعا اصلاح خواهد شد. متاسفانه عکسی که در رسانه‌ها بخصوص فضای مجازی در حال انتشار است، عکسی است بی‌کیفیت که توسط دوربین موبایل گرفته شده و به دلیل استفاده از مانکن ثابت شکل و فرم بدی را نمایان می‌سازد.

با تمام این تفاسیر، اعلام می‌ کنیم انتقادپذیر هستیم و به هیچ عنوان اصراری بر بی‌خطا بودن تصمیمات و فعالیت‌هایمان نداریم. لذا هرچند فرصت زیادی برای سفارش لباس جدید نداریم اما بنا بر خواست عموم مردم در فرصت باقیمانده با همفکری گروه دیگری از طراحان، تغییرات لازم را در این زمینه خواهیم داد تا به لباس فرمی نسبتا مناسب برسیم.

تمام تلاش کمیته ملی المپیک بر این است تا کاروان ورزشی امام رضا(ع) در محیطی آرام و به دور از هیاهو، محیای حضور در المپیک 2016 ریو شود که در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و نخواهیم کرد.

واکنش وزیر ورزش 
همچنین وزیر ورزش و جوانان در واکنش به انتقاداتی که از لباس کاروان المپیک ایران در ریو شده است گفت: بی‌تقصیرم و در جریان انتخاب لباس‌ها نبودم.

محمود گودرزی در پاسخ به انتقادات زیادی که از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک ریو شده و حتی به صورت طنز شان کاروان ایران را زیر سوال برده‌اند گفت: ما بی‌تقصیر هستیم. من در جریان نوع لباس‌ها نیستم. فقط چند روز قبل بود که با آقای هاشمی رییس کمیته صحبت کردم و گفتم از لباس کاروان چه خبر که وی نیز لباس‌ها را برای ما فرستاد، ما نیز لباس‌ها را دیدیم و دوباره برایشان پس فرستادیم.

وی افزود: باید قبول کرد که سلایق متفاوت است. البته از سوی دیگر باید دانست که شان ورزشکار حفظ شود و لباس ورزشکاران خیلی مهم است. باید بگویم نمی‌دانم عیب این لباس‌ها چیست اما از دوستانم در کمیته ملی المپیک می‌خواهم که به نظر صاحب‌نظران و منتقدان در این مسئله اعتنا کنند و فکری برای این مسئله کنند. قطعا تلاش آن‌ها هم این است که کاروان ایران به بهترین شکل عازم بازی‌های المپیک شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
هر چیزی را پایانیست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۳
0
0
بازم از جیب ملت؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین