کد خبر: ۳۸۳۹۷۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۵

گلایه بانوی تیرانداز المپیکی از رنگ و طراحی لباس کاروان ایران

مه لقا جام بزرگ تیرانداز المپیکی کشورمان و سکینه خدابنده لو مربی وی از نوع رنگ و طراحی لباس کاروان اعزامی ورزش کشورمان به المپیک 2016 برزیل گلایه مند شدند.
آفتاب‌‌نیوز : مه لقا جام بزرگ در این باره به ایرنا گفت: پنجشنبه گذشته به محض بازگشت از اردو به کشورمان الزام کردند که به کمیته ملی المپیک برویم و لباس ها را بپوشیم در حالیکه لباس ها قبلا اندازه گیری شده بود اما به هیچ عنوان اندازه سایز ما نبود.

وی اضافه کرد: رنگ لباس طراحی شده هم به هیچ عنوان مناسب نبود و انتظار داشتیم ترکیب رنگ بهتر و متناسب با پرچم عزیز کشورمان انتخاب می شد.

تیرانداز المپیکی ایران بیان داشت: طراح این لباس معتقد بود که رنگ و طرح لباس برگرفته از خلیج همیشه فارس و تابش آفتاب به خلیج است در حالیکه سایر کشورهای شرکت کننده با این نگرش به ما نگاه نمی کنند و بهتر بود فرهنگ یا پرچم کشورمان مورد توجه قرار می گرفت.

مربی تیم ملی تیراندازی بانوان کشورمان نیز در این باره گفت: علاوه بر اشکال در سایز این لباس ها، متاسفانه رنگ مناسبی برای آن در نظر گرفته نشده است.

سکینه خدابنده لو افزود: چرا نباید از رنگ پرچم کشورمان در این لباس استفاده نشود در حالیکه سایر کشورها به این موضوع نیز توجه جدی دارند.

وی خاطرنشان کرد: به نظرم رنگ لباس طراحی شده کشورمان با برخی کشورها نظیر قزاقستان اشتباه گرفته می شود.

طراحی و رنگ لباس های کاروان ورزش کشورمان اعزامی به بازی های المپیک 2016 ریو برزیل این روزها با انتقادهای فراوانی به خصوص در فضای مجازی مواجه شده است.

کمیته ملی المپیک روز گذشته با صدور بیانیه ای با تاکید بر پذیرش انتقادها درمورد لباس کاروان اعزامی ایران به ریو 2016و ضمن احترام به نقطه نظرات کارشناسان و مردم درخصوص این لباس ها تاکید کرد: نظر عموم مردم به عنوان حامیان اصلی ورزش برایمان مهم است و به همین خاطر با دستور موکد رئیس کمیته ملی المپیک در اولین فرصت نسبت به اصلاح موارد مطرح شده اقدام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین