کد خبر: ۳۸۴۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶
رئیس کل بانک مرکزی خبر داد

آغاز پرداخت سپرده‌های ۵۰ میلیون تومانی در مؤسسه میزان/اعلام نحوه تسویه بدهی پدیده

رئیس کل بانک مرکزی از آغاز پرداخت سپرده‌های تا سقف ۵۰ میلیون تومان در مؤسسه منحله میزان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
ولی‌الله سیف در حاشیه جلسه ستاد تدبیر استان با اعلام این خبر‌ ظهار داشت: سپرده‌گذاران تا سقف 50 میلیون تومان، می‌توانند نسبت به دریافت وجوه خود از 27 مرداد ماه به بعد به شعب مربوطه مراجعه کنند.

وی ضمن تقدیر از اقدامات ستاد تدبیر استان در مدیریت روند حل و فصل مشکلات پیچیده این مؤسسه منحله گفت: مسائل همچنان با دقت نظر در حال پیگیری و انجام است.

رئیس کل بانک مرکزی با تأکید بر شفاف‌سازی حساب‌های بلاتکلیف در این مؤسسه منحله اظهار داشت: بانک صادرات و هیئت تسویه باید تلاش ویژه‌ای در راستای سرعت‌بخشی به روند پرداخت سپرده‌های باقی مانده انجام دهند.

سیف از عموم هموطنان خواست تا به صِرف پرداخت سود نامتعارف و خارج از ضوابط بانکی از سوی برخی مؤسسات و نهادهای مالی غیرمجاز نسبت به سپرده‌گذاری در آنها اقدام نکنند.

وی با اشاره به این که خاستگاه برخی مؤسسات مالی  غیرمجاز، خراسان رضوی است؛ تصریح کرد: برخورد با اینگونه مجموعه‌ها با حساسیت و دقت بیشتری از سوی دستگاه‌های متولی دنبال می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رئیس کل بانک مرکزی خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه مدیران این است که خسارت‌ها به حداقل رسیده و دیگر شاهد چنین تنش‌های مالی در استان و کشور نباشیم.

سیف  به ارتباط مالی شرکت پدیده با مؤسسه منحله میزان نیز اشاره کرد و افزود: ساز و کارهای  مناسبی برای نحوه تسویه بدهی پدیده به میزان و حل مشکلات این شرکت تعریف شده که در حال عملیاتی شدن است.

وی اظهار داشت: کنسرسیومی از بانک‌ها در حال مذاکره و بررسی برای ورود به موضوع پرداخت تسهیلات و تأمین نقدینگی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شرکت پدیده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین