کد خبر: ۳۸۴۹۷۶
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹

ترامپ: سخنان کلینتون توهین آمیز و تکراری بود

دونالد ترامپ نامزد حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پنجشنبه شب (به وقت محلی)، سخنرانی هیلاری کلینتون را مجموعه ای توهین آمیز از سخنان تکراری و شعارهای کهنه توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش منابع خبری از فیلادلفیا، کلینتون در سومین و آخرین شب از گردهمایی سراسری حزب دموکرات آمریکا، در سخنرانی اعلام کرد که نامزدی این حزب را برای انتخابات ریاست جمهوری نوامبر 2016 (آبان 1395) می پذیرد.

ترامپ در توییتر خود پس از سخنرانی کلینتون نوشت: خودداری وی از اشاره به افراط گرایی درحالی که خوستار افزایش 550 درصدی پذیرش پناهجویان است، سند و مدرک دیگری برای اثبات بی لیاقتی وی برای رهبری آمریکاست.

اکنون حدود 11 میلیون پناهجوی غیرقانونی در آمریکا زندگی می کنند.

کلینتون در سخنرانی خود به ترامپ به علت بر زبان آوردن سخنان نفرت آمیز انتقاد کرد و گفت: وی وعده های پوچ و توخالی می دهد و فاقد شایستگی و لیاقت برای بر عهده گرفتن فرماندهی کل ارتش آمریکاست.
قراراست کلینتون و تیم کین معاون وی در حالی که از روز یکشنبه آینده 100 روز تا برگزاری انتخابات همگانی ماه نوامبر باقی مانده است، از روز جمعه سفر تبلیغاتی خود را با اتوبوس به ایالت های پنسیلوانیا و اوهایو شروع کنند.
کلینتون در باره نامزدی از یک حزب عمده آمریکا به عنوان نخستین زن در تاریخ این کشور برای ریاست جمهوری، گفت: بیایید به تلاش ادامه دهیم تا هریک از 161 میلیون زن و دختر در سراسر آمریکا به فرصتی که لیاقت آن را دارند، دست یابند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین