کد خبر: ۳۸۵۱۱۹
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

آیین تجلیل از نادر الهی شاعر مشهور مشگین شهری برگزار می شود

فرماندار مشگین شهربا بیان اینکه استاندار اردبیل دستور برگزاری آیین تجلیل از نادر الهی شاعر توانمند مشگین شهری را همزمان با روز اردبیل داده بود ، گفت : عدم تمایل خود الهی عامل برگزار نشدن این آیین بود و تلاش می شود این آیین بزودی و با شکوه تمام برگزار شود. آیین تجلیل از نادر الهی شاعر مشهور مشگین شهری برگزار می شود
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایرنا، ابراهیم امامی روز جمعه در حاشیه دیدار اعضای شورای فرهنگ عمومی وستاد نماز جمعه مشگین شهر با استاد نادر الهی افزود: تلاش می شود با جلب رضایت نادر الهی تابستان امسال صحن مجموعه تاریخی شیخ حیدر شاهد برگزاری مراسم با شکوه تجلیل از این چهره ادبی برجسته باشد.
وی اشافه کرد: این همایش با حضور میهمانان داخلی وخارجی برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام با وقار امام جمعه مشگین شهر نیز با تجلیل از شخصیت ادبی واجتماعی الهی گفت: شورای فرهنگ عمومی همواره بر تجلیل وتکریم چهره های ادبی، علمی ومذهبی تاکید داشته است.
اعضای شورای فرهنگ عمومی مشگین شهر همچنین با استاد داوود طیب زاده معروف به طیب نیز دیدار کردند.
در این دیداراعضای شورا با تجلیل از زحمات وخدمات شبانه روزی این ادیب در حوزه ادبیات فارسی وترکی مقررکردند تا پایان تابستان سال جاری شورای فرهنگ عمومی شهرستان مشگین شهر نسبت به برپایی مراسم ویژه و رونمایی از آثار این شاعر در تالار اندیشه اقدام کند.
طیب مشگینی مترجم دیوان حافظ به زبان ترکی و دارای 10جلد کتاب با مضامین مختلف ادبی به صورت منظوم ومنثور می باشد.
دیدار با حجه الاسلام علوی امام جمعه سابق پارس اباد وائمه جمعه موقت مشگین شهر از دیگر برنامه های شورای فرهنگ عمومی مشگین شهر به مناسبت سالروز اقامه نخستین نماز جمعه کشوربود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین