کد خبر: ۳۸۵۲۳۱
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳
یک نظرسنجی نشان داد؛

برتری کلینتون بر ترامپ/ترامپ کلینتون را تهدید کرد

یک نظرسنجی جدید که نتایجش یک روز بعد از پذیرش رسمی کاندیداتوری ریاست جمهوری حزب دموکرات آمریکا توسط هیلاری کلینتون منتشر شد، نشان داد کلینتون به میزان ۶ درصد از رقیبش دونالد ترامپ جلوتر است.
آفتاب‌‌نیوز :
نظرسنجی مذکور که توسط رویترز/ایپسوس انجام شده و نتایجش روز جمعه منتشر شد، نشان داد که ۴۱ درصد از رای دهندگان آمریکایی به برتری کلینتون بر ترامپ/ترامپ کلینتون را تهدید کردهیلاری کلینتون، نامزد ریاست جمهوری حزب دموکرات رای داده و ۳۵ درصد به دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه وی در انتخابات ریاست جمهوری رای خواهند داد. همچنین ۲۵ درصد گفتند که به "یک کاندیدای دیگر" رای خواهند داد.

این نظرسنجی در تاریخ ۲۵-۲۹ ژوئیه با پرسش از ۱۰۴۳ رای دهنده همزمان با برگزاری کنوانسیون ملی حزب دموکرات در فیلادلفیا صورت گرفته است.

کلینتون دریک سخنرانی طی پنجشنبه شب رسما با پذیرش کاندیداتوری ریاست جمهوری حزب دموکرات تبدیل به نخستین زن کاندیدای ریاست جمهوری در آمریکا شد. او پس از آن یک تور سه روزه را در ایالت‌های اوهایو و پنسیلوانیا آغاز کرد.

نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که رقابت میان کلینتون و ترامپ در ایالت‌های اوهایو و پنسیلوانیا تقریبا برابر است. با این حال باراک اوباما در سال ۲۰۱۲ به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری دموکرات‌ها در این ایالت‌ها به پیروزی رسیده بود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، از سوی دیگر، دونالد ترامپ روز جمعه هیلاری کلینتون را تهدید کرد که از این پس دیگر آدم خوبی نخواهد بود و وارد رقابتی خشن خواهد شد.

او در سخنرانی‌اش در کلرادو در پاسخ به خواسته‌ هوادارانش مبنی بر شکایت از کلینتون گفت:‌ من تنها از پیروزی در هشتم نوامبر صحبت خواهم کرد، اما اکنون با شما موافقم به کلینتون بگویید که من دیگر با او "نرم" نخواهم بود و ترامپ دیگر آن مرد خوب نیست.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین