کد خبر: ۳۸۵۴۰۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹

آموزش نظامی کودکان داعشی +عکس

در حال حاضر یکی از نگرانی‌های بزرگ، کودکان تروریست‌های خارجی هستند که همراه والدین‌شان در سرزمین‌های تحت تصرف داعش زندگی می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز : دست کم ۵۰ کودک انگلیسی که در میان تروریست‌های داعش زندگی می‌کنند، توسط آنها به عنوان نسل بعدی تروریست‌ها مورد آموزش قرار می‌گیرند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه ایندیپندنت، براساس تحقیقات انجام شده توسط بنیاد کویلیام، در طول سال جاری میلادی نزدیک به ۵۰ کودک انگلیسی در میان نیروهای داعش بزرگ شده‌اند که آینده این کودکان نیاز به توجه جدی جامعه بین‌الملل دارد.

در حال حاضر ۳۱ هزار زن در خلیفه خود خوانده داعش حامله هستند، تاکنون هیچ گونه پژوهشی انجام نشده است که در صورت بازگشت این کودکان به انگلیس، چه سرنوشتی در انتظار آنهاست. داعش از این کودکان در ویدئوهای خود استفاده می‌کند تا نشان دهد ایدئولوژی داعش در میان جوانان رشد یافته است.

همچنین براساس گزارش سالانه آژانس پلیس اروپا (یوروپل)، به میزان قابل توجهی درصد زنان خارجی که به عراق و سوریه سفر می‌کنند افزایش یافته است. بسیاری از این زنان بلافاصله پس از ورود به این کشورها ازدواج می‌کنند، برخی نیز به صورت آنلاین پیش از سفر ازدواج کرده و تنها برای داشتن فرزند سفر می‌کنند.

به نوشته این گزارش، در حال حاضر یکی از نگرانی‌های بزرگ، کودکان تروریست‌های خارجی هستند که همراه والدین‌شان در سرزمین‌های تحت تصرف داعش زندگی می‌کنند.

یک سوم از این کودکان متعلق به زنان آلمانی هستند که کودکان خود را در سوریه و عراق به دنیا آورده‌اند.

این کودکان در آموزش‌های خود تیراندازی، مهارت‌های نظامی و استفاده از تسلیحات نظامی را آموزش می‌بینند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین