کد خبر: ۳۸۵۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

آوار مرگبار بر سر کارگر ساختمانی در قزوین

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین گفت: ریزش آوار در محل گودبرداری در خیابان شهید انصاری قزوین موجب مرگ کارگر ساختمانی شد.
آفتاب‌‌نیوز : حامد برخورداری مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: طی تماسی با سازمان ایستگاه شماره 3 آتش‌نشانی مبنی بر وقوع حادثه‌ای در خیابان شهید انصاری نیروهای عملیاتی به همراه رئیس ایستگاه شماره 3 به محل اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در قسمت غربی محل گودبرداری شده توسط یکی از کارگران در حال حفر گودال به‌منظور شمع بندی محل بوده، صورت گرفت که ناگهان قسمتی از دیواره کناری محل گودبرداری ریزش کرده و کارگر مذکور که تبعه افغانی بوده است، به‌طور کامل زیرخاک مدفون می‌شود.

برخورداری خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به‌سرعت پس از ایمن‌سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات و ابزار مخصوص عملیات آواربرداری را آغاز کردند و با تلاش فراوان کارگر 60 ساله افغانی را از زیر آوار خاک خارج کردند.

وی یادآور شد: پس از خروج کارگر از زیر آوار به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد که با انجام معاینات اولیه مشخص شد کارگر مذکور جان خود را از دست‌داده است.

مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی قزوین در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از اطمینان کامل از عدم وجود شخص دیگری زیر آوار، ضمن ایمن‌سازی محل حادثه و تحویل آن به عوامل انتظامی به مأموریت خود پایان دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین