کد خبر: ۳۸۵۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۵

هجمه ها به دولت ناجوانمردانه است

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در جلسه شورای اطلاع رسانی مازندران گفت : مردم از عملکرد دولت راضی هستند ولی باید تیم رسانه ای تقویت شود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایلنا، علیرضا یونسی افزود : دولت در بسیار از بخشهای اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی موفق عمل کرده و برای دولت تدبیر و امید هیچ خط قرمزی جز مصالح مردم ، نظام ، انقلاب و ولایت وجود ندارد .

وی تاکید کرد : هجمه ها به دولت ناجوانمردانه است این دولت حتی در مبارزه با فساد اقتصادی نیز پیشگام است و شجاعت دولت در برخورد با فیش های نجومی هم متجلی شد .

وی از عزم جدی دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی به ویژه مبارزه با فساد ، اعتیاد و طلاق خبر داد و گفت : وحدت ملی و آرامش سیاسی ایجاد شده در دولت یازدهم بی نظیر است .

یونسی تاکید کرد : باید رسانه دولت قویتر و کارآمدتر شود و در استان نیز باید رسانه دولت تقویت شود و روابط عمومی ها فعالتر عمل کنند .

وی اظهار داشت:  عملکرد دولت عملکرد نظام است و انتظار داریم رسانه ها برای انعکاس عملکرد دولت صادقانه کمک کنند .

رئیس شورای اطلاع رسانی مازندران از موفقیت مازندران در بسیاری از عرصه ها خبر داد و گفت : استان مازندران در عرصه های اجتماعی ، سیاسی ، امنیتی ، اجرای طرح دریا ، کاهش بیکاری جزء پنج استان برتر کشور است و رسانه ها می توانند با بیان این دستاوردها به امید بخشی و اعتماد جامعه کمک بزرگی کنند .

یونسی تاکید کرد : حاکمانی موفقند که زیر تیغ انتقاد صادقانه قرار بگیرند و ما از انتقاد صادقانه و عالمانه استقبال می کنیم .

رئیس شورای اطلاع رسانی ایجاد کمیته تهیه محتوا را پیشنهاد نمود و از اعضای شورای اطلاع رسانی خواست پیشنهادات و رهنمودهای لازم برای بزرگداشت هفته دولت در اختیار دبیرخانه شورای اطلاع رسانی قرار دهند .

در این جلسه زارع معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد نحوه برگزاری هفته بزرگداشت رسانه و خبرنگار توضیحاتی ارائه نمود و در ادامه اعضای شورا به بیان نظرات خود در زمینه بزرگداشت روز خبرنگار و هفته دولت پرداختند.

در ابتدای این جلسه احمد مظفری دبیر شورای اطلاع رسانی مازندران از انتشار 3504 خبر در 4 ماهه اول سال جاری در خبرگزاری های رسمی و روزنامه های استان از حوزه استانداری و فرمانداریهای مازندران خبر داد و گفت : از این تعداد خبر منتشر شده 989 خبر مربوط به استاندار مازندران ، 641 خبر مربوط به معاونین استانداری ، 388 خبر مربوط به مدیران ستادی استانداری و 1486 خبر مربوط به فرمانداران می باشد .

وی با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت : برای هفته دولت در مازندران روزشماری تهیه و بر اساس روزشمار برنامه های مختلفی برای اجرا پیشنهاد می گردد .

مدیر کل روابط عمومی استانداری مازندران برگزاری نمایشگاه هفته دولت ، جشنواره شهید رجایی و افتتاح صدها پروژه عمرانی  را از برنامه های مهم هفته دولت در مازندران اعلام کرد .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین