کد خبر: ۳۸۵۵۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

توافق برای افزایش پروازهای تایلند- ایران به دست آمد

دیدار قائم مقام هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری و سفیر تایلند در تهران با توافق برای آغاز پروازهای شرکت «تای ایر» به ایران از اول اکتبر (دهم مهرماه) و افزایش شمار پروازهای دو کشور از 9 به 13 مورد در هفته همراه بود.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در دیدار «مرتضی دهقان» قائم مقام هوانوردی و امور بین الملل سازمان هواپیمایی کشوری و «راسمی چیتهام» سفیر تایلند در تهران، راهکارهای ارتقای سطح همکاری های مشترک در زمینه حمل و نقل هوایی بررسی شد.
همچنین مقرر شد پرواز شرکت تای ایر تایلند به عنوان شرکت حامل پرچم آن کشور از اول اکتبر (دهم مهرماه) به ایران راه اندازی شود.
با احتساب شرکت هواپیمایی تای ایر، شمار پروازهای دو کشور از 9 به 13 مورد در هفته افزایش می یابد.
به گزارش ایرنا، از 9 پرواز هفتگی کنونی بین ایران و تایلند، 6 پرواز را شرکت هواپیمایی ماهان و سه پرواز دیگر را طرف های تایلندی بر عهده دارند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
به جاي افزايش سفر به تايلند مكانهاى توريستي را درست باز سازي كنيد ادم وقتي با به زيباترين نقطه كشور در جنگلهاى گيسوم و غيره مى اندازد بي اختيار فرياد مى زند كه ايكاش اىنجا در اختيار هر كسي بود غير از ما تا بهترين هتلها زير ساختها ساحلها را براى مردم درست مى كرد همه جا را به گند كشيديد جهانگردي هيج خالتى در ان مكانها ندارد بازاركهاى كثيف و بدوي در زيباترين مكان مسيولين فرهنگي و توريستى و محط زيستي كجايند اىنها را يك سفر به تايلند و انتاليا و اسپانيا بفرستيد تا ياد بگيرندبدبخت ترين ملتيم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین