کد خبر: ۳۸۵۸۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۴

دوربین مخفی نود افشا کرد؛ پول های کلانی که بابت پیراهن های رایگان پرداخت شد! +تصاویر

اولین برنامه فصل هجدهم برنامه نود با محوریت بررسی هفته های اول و دوم لیگ برتر دوشنبه ۱۱ مرداد از ساعت ۲۲:۵۵ از شبکه سه آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : اولین برنامه فصل هجدهم برنامه نود با محوریت بررسی هفته های اول و دوم لیگ برتر دوشنبه ۱۱ مرداد از ساعت ۲۲:۵۵ از شبکه سه آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ابتدای برنامه سوال مسابقه پیام کوتاه درباره انتخاب بهترین نقل و انتقال فصل پخش شد.

در نخستین برنامه نود فصل چه گذشت؟

بعد از پخش شدن سوال پیام کوتاه مجری برنامه به حواشی رفت و برگشت دو ستاره سرخ پوشان تهرانی یعنی رامین رضایان و مهدی طارمی پرداخت.

 بعد از آن تصاویری از برگزاری مسابقات هفته اول لیگ برتر به نمایش در آمد.

بعد از آن میثاقی به همراه خسروی پیشکسوت داوری کشورمان به بررسی قوانین جدید فوتبال پرداخت.

محمد فنایی به عنوان کارشناس داوری در برنامه حضور دارد.

پول های کلانی که بابت پیراهن های رایگان پرداخت شد!

بعد از پايان كارشناسي داوری هاي هفته اول بحث به سمت مسئله لباس تيم ملی فوتبال كشورمان رفت.موضوع اين بخش كيفيت پايين لباس های مارك جيووا تيم ملی بود و مبالغ بالايی بود كه تيم ملی و باشگاه ها براي اين برند بی كيفيت پرداخت می كنند.

در ادامه فرهاد امامی كارشناس پوشاك به بررسی دقيق اين لباس پرداخت و آن را با لباس كره جنوبی مقايسه كرد.

رييس سابق فدراسيون فوتبال در خصوص حواشی لباس جيووا پاسخ گو نبود.

با پخش يك دوربين مخفی فساد پشت پرده لباس اين برند به اصطلاح ايتاليايی نمايان شد.

علاوه بر کیفیت پایین این لباس ها، جیووا پنج برابر بیشتر مبلغ پیراهن، از تیم‌ها پول دریافت می‌کند و این برند در ایران تولید می‌شود.

مهدي تاج براي پاسخ به برخي مسائل در خصوص البسه تيم ملي به روي خط آمد.

طبقه گفته تاج، كي روش ٢٣ ايراد از لباس ها گرفته است.

خبرنگار نود با دوربین مخفی سراغ نماینده جیووا در ایران رفت و طی گفت‌وگویی که با او انجام داد، آن شخص اعلام کرد پرسپولیس و دیگر باشگاه‌ها الزام است تا پایان قراردادشان با آنها همکاری داشته باشند؛ نماینده جیووا در تصاویری که پخش شد به پشت پرده‌های حضورشان در ایران و رابط‌هایی که در فوتبال کشور وجود دارد اشاره کرد.

ترین های هفته اول لیگ پخش شد که شامل بخش های زیر بود:

حرکات تکنیکی هفته: مهرداد محمدی(سپاهان)، احسان پهلوان(ذوب آهن)، امید نورافکن(استقلال - ۲ بار)، داریوش شجاعیان(گسترش فولاد - ۳ بار)، وحید امیری(پرسولیس)، محمد ابراهیمی(تراکتورسازی - ۲ بار)، معین عباسیان(پدیده)، عباس بوعذار(نفت تهران)، حسن بیت سعید(استقلال خوزستان)، حمیدرضا علی عسگری(سیاه جامگان)، کریم اسلامی(صبا)، کاوه رضایی(استقلال)، ارسلان مطهری(نفت تهران)، رحیم زهیوی(استقلال خوزستان)، علی قلی زاده(سایپا)

کار تیمی برتر هفته: تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان

موقعیت از دست رفته هفته: میلاد بدرقه از فولاد مقابل ماشین سازی

پاس گل برتر هفته: پیام صادقیان از ماشین سازی مقابل فولاد

مهار برتر هفته: حامد لک از صبا مقابل نفت آبادان

گل برتر هفته: محمدرضا عباسی از ذوب آهن مقابل سیاه جامگان

تاج هم به عنوان رييس فدراسيون به كيفيت البسه تيم ملی معترض بود.

بعد از پايان صحبت های رياست فدراسيون برنامه به سمت خداحافظی  كاپيتان سابق تيم ملی جواد نكونام رفت.

علي رضا بيرانوند در بالای جدول نظر سنجي برنامه ٩٠ قرار دارد.

ستارگان سابق لالیگا در اقدامی جالب تصمیم گرفتند بازی خداحافظی برای جواد نکونام ترتیب دهند. کریستین کارمبئو، فرناندو مورینتس، اریک آبیدال، گایزکا مندیتا و فرناندو ساندز در ویدئویی اعلام کردند روز چهارم شهریورماه به تهران می‌آیند و امیدوار هستند مردم ایران استقبال خوبی از مسابقه ستارگان سابق لالیگا و یاران نکونام به عمل آورند.

پول های کلانی که بابت پیراهن های رایگان پرداخت شد!

تيم منتخب هفته اول معرفي شد.
و بعد از آن ٩٠ تا ٩٠ پخش شد.

* ترین‌های هفته دوم
مهدی مهدی‌پور، بختیار رحمانی، رضا درویشی، محمدصادق بارانی، علی قلی‌زاده، داریوش شجاعیان، مجتبی ممشلی، رحیم زهیوی، ایوب کلانتری، امید جهانبخشی، ارسلان مطهری، محمد ابراهیمی، حامد پاکدل بازیکنانی بودند که برترین حرکات تکنیکی را در دومین مسابقه فصل داشتند. 

عنوان کار تیمی هفته به ذوب‌آهن رسید. 

آرش برهانی مقابل صبا بهترین فرصت گلزنی را هدر داد. پاس گل هفته به خسرو حیدری برابر استقلال خوزستان اختصاص یافت. 

مهرداد طهماسبی با واکنش فوق العاده در بازی پرسپولیس مهر برتر هفته را داشت و در نهایت مهدی ترابی بهترین گل هفته را زد.

علی رضا بیرانوند با 44.7 درصد تا اینجای برنامه به عنوان بهترین خرید لیگ شانزدهم انتخاب شده و پشت سر او سید جلال حسینی است.

پول های کلانی که بابت پیراهن های رایگان پرداخت شد!

محمدحسین کنعانی‌زادگان در مورد قضیه شکایت باشگاه پرسپولیس گفت: قراردادم با پرسپولیس تمام شده بود اما بعد از قراردادم با استقلال آنها 400 میلیون خواستند اما با مستنداتی که به کمیته انضباطی ارائه دادیم این موضوع حل شد.

علیرضا فغانی در مورد حضورش در المپیک ریو گفت: خوشبختانه در کلاس مربوطه شرکت کردیم و در تست‌های بدنی و کتبی عملکرد خوبی داشتیم. امیدواریم آقای تاج و دیگران مثل تیم ملی به تیم‌های داوران نیز نگاه ویژه داشته باشند.

پول های کلانی که بابت پیراهن های رایگان پرداخت شد!

براری نماینده شرکت لی نینگ در ایران روی خط آمد و درباره لباس های کوتاه بازیکنان استقلال در هفته اول لیگ برتر گفت دلیل کوتاه بودن لباس ها این بود که ما پیراهن ها را با سایز آسیایی ارسال کردیم و اگر سایز اروپایی سفارش داده می شد مشکلی وجود نداشت.

بعد از آن مجری برنامه به بررسی نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتر پرداخت و بازیکنانی که به این تیم‌های ملحق و یا جدا شده‌اند را به صورت جداگانه تشریح کرد.

در ادامه برنامه‌ها صحنه‌های حساس دیدارهای هفته دوم لیگ برتر پخش شد و با توجه به نزدیک بودن آغاز لیگ های خارجی گزارشی مفصل در خصوص شرایط بازیکنان لژیونر کشورمان به روی آنتن رفت.

نصب صندلی در طبقه دوم ورزشگاه آزادی تهران سوژه دیگری بود که برنامه 90 به آن پرداخت.

طباطبایی مدیر این مجموعه در همین خصوص توضیحاتی داد.

طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در مورد صندلی گذاری ورزشگاه آزادی گفت: حدود یک ماه و نیم قبل صندلی‌گذاری در ورزشگاه آزادی آغاز شد و به لطف خدا پیشرفت کار تا به امروز مطلوب بود و حمایت‌های خوبی صورت گرفته است. عملیات صندلی گذاری حدود 30 هزار صندلی تاکنون انجام شده است.

وی ادامه داد: برای مسابقات مقدماتی جام جهانی الزام بود طبقه دوم صندلی‌دار شود که آن را ایجاد کردیم و فکر می‌کنم عملیات صندلی گذاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی تا پایان مردادماه به پایان برسد.

طباطبایی اضافه کرد: 43 هزار و 616 صندلی در طبقه دوم نصب خواهد شد و تا بازی تیم ملی عملیاتی می‌شود که مجموع صندلی‌های ورزشگاه را طبق نقشه طراحی شده به 78 هزار و 116 می‌رساند.

در ادامه حواشی و داوری دربی تبریز و دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران به همراه داوری پخش شد.

محمد فنایی کارشناس داوری برنامه در خصوص صحنه جنجالی دیدار پرسپولیس گفت : به نظر می‌آید توپ گل نشده اما این موضوع وظیفه اضلی کمک داور است.

وی در ادامه در خصوص صحنه مشکوک به پنالتی پرسپولیس که مهدی طارمی در آن به علت تمارض کارت زرد گرفت افزود: کاملا مشخص است که بازکن قرمز خود را روی زمین می‌اندازد و کارت زرد درست بود.

در صحنه ای که  وحید امیری در محوطه جریمه توسط مهرداد طهماسبی متوقف شد و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می‌شد و علاوه بر آن داور، دروازه‌بان فولاد را از زمین اخراج می‌کرد که این اتفاق نیافتاد.

در آخرین آیتم برنامه حواشی دو دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان، نفت تهران و صنعت نفت آبادان و تراکتور سازی تبریز به همراه داوری پخش شد.
به این ترتیب قسمت اول از هجدهیم برنامه نود که با حواشی زیادی همراه بود به پایان رسید.

پول های کلانی که بابت پیراهن های رایگان پرداخت شد! + فیلم و تصاویر

در پایان نظرسنجی، علیرضا بیرانوند با 49.1 درصد آرا عنوان بهترین خرید نقل و انتقالات را به خود اختصاص داد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
دوربین مداربسته
|
Germany
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
0
ممنون از سایت خوبتون میتوانید برای سفارش دوربین مدار بسته با ما ht تماس بگیرید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین