کد خبر: ۳۸۶۰۸۷
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۹

تعطیلی ریو برای گذر مشعل المپیک

شهرداری ریو دو ‍ژانیرو روز پنجشنبه (14 مرداد) را برای عبور مشعل بازی های المپیک 2016 ریو از خیابان های این شهر، تعطیل همگانی اعلان کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا به نقل از منابع خبری، مشعل المپیک بعد از طی مسافت20 هزار کیلومتر و گذر از 300 شهر برزیل، وارد ریودوژانیرو می شود.

مراسم گشایش بازی های المپیک ریو نیز روز جمعه (15 مرداد) برگزار می شود.

در حالی که شمارش معکوس برای آغاز بازی های المپیک شروع شده، تنش در برزیل بالا گرفته و حمله چند روز پیش معترضان به مراسم حمل مشعل المپیک و برکناری شرکت امنیتی مسئول تامین امنیت بازی ها، نگرانی ها در مورد امنیت ورزشکاران و تماشاگران را در طول برگزاری این بازی های بین المللی، افزایش داده است.

کاروان ایران با 64 ورزشکار در 14 رشته ورزشی شامل کشتی، وزنه برداری، جودو، تیراندازی، والیبال، تکواندو، بوکس، دو و میدانی، شمشیربازی، قایقرانی، تنیس روی میز، تیراندازی با کمان، دوچرخه سواری و شنا در بازی های المپیک ریو به رقابت هایی که از روز جمعه 15 تا 31 مرداد در شهر ریودوژانیروی برزیل برگزار می شوند، می پردازند.

اگرچه بیشتر زیرساخت های المپیک در ریودوژانیرو تکمیل شده، اما هنوز عملیات ساخت خط متروی جدید برای انتقال تماشاگران به محل برگزاری این بازی ها، تکمیل نشده است.

بازی های المپیک 2016 از 15 تا 31 مرداد ماه در شهر ریودوژانیرو در کشور برزیل در آمریکای جنوبی، برگزار می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین