کد خبر: ۳۸۶۱۱۲
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

قتل کارگر افغان با بند ساك ورزشی

تحقیقات جنایی برای شناسایی عامل قتل کارگر افغان در ساختمان نیمه کاره از سوی پلیس آغاز شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش میزان، ساعت 11 صبح روز گذشته ماموران کلانتری 145 ونک در تماس با بازپرس ویژه قتل از کشف جسد کارگر افغان در ساختمان نیمه کاره خبر دادند.بلافاصله تیم جنایی در محل قتل در خیابان خدامی حاضر و تحقیقاتشان را بر رمز گشایی از قتل مرد جوان آغاز کردند.

مرد میانسالی که خود را صاحب ساختمان معرفی کرد، در بازجویی ها گفت: چندی قبل کارگر افغان به نام جمیل برای کار و نگهبانی شبانه به این ساختمان آمد. عصر دیروز در حال ترک ساختمان بودم که متوجه شدم یاسین، دوست کارگر افغان به دیدارش آمده است. ساعت 21:30 بود که از ساختمان خارج شدم و صبح پس از بازگشت هر چه در زدم با در بسته روبرو شدم. با کمک دیگر کارگران در ورودی را شکسته و هنگامی که به اتاق کارگران رسیدیم با جسد جمیل در حالی که بنده ساک ورزشی به دور گردنش پیچیده شده بود رو برو شدیم. فکر می کنم میهمان شب گذشته مرتکب قتل شده باشد.

پس از اظهارات صاحب ساختمان نیمه کاره، پزشک جنایی علت مرگ کارگر افغان را خفگی اعلام و زمان قتل را بین ساعت 12 تا 3 صبح اعلام کرد.

با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی، تیمی از کارآگاهان اداره ویژه قتل پلیس آگاهی با دستور محسن مدیر روستا بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تحقیقاتشان را برای شناسایی و دستگیری مظنون این جنایت آغاز کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین