کد خبر: ۳۸۶۱۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۹

اعتراض مردم گرجستان به لباس المپیک +عکس

هزاران نفر از مردم گرجستان با امضای بیانیه‌ای، خواستار تعویض لباس کاروان ورزشی این کشور در رقابت‌های المپیک یورو 2016 شده‌اند.
آفتاب‌‌نیوز : هزاران نفر از مردم گرجستان با امضای بیانیه‌ای، خواستار تعویض لباس کاروان ورزشی این کشور در رقابت‌های المپیک یورو 2016 شده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، البسه مردان این تیم با کت و شلواری طوسی رنگ و ضخیم، پیراهن سفید و کروات قرمز رنگ طراحی شده است. همچنین لباس بانوان این تیم متشکل از یک پیراهن بسیار بلند سفید تا مچ پا و یک ژاکت قرمز رنگ است.

اعتراض مردم گرجستان به لباس المپیک +عکس

نکته ای که بسیار مورد انتقاد مردم این کشور قرار گرفته، گرم بودن این البسه، با توجه به فصل تابستان ریو و دمای بالای احتمالی کشور برزیل است.

وزیر امور خارجه سابق گرجستان در این رابطه گفت: این طراحی نه ورزشی است و نه ربطی به فرهنگ گرجستان دارد. انگار که تنها هدف طراحان از چنین لباسی، حفظ ورزشکاران ما از ویروس زیکا است.
 
یکی از رهبران مجلس این کشور نیز عنوان داشت که لباس المپیک باید زیبا، جوانانه و جذاب طراحی شود.

اما طراح این لباس در دفاع از این البسه گفت: این طراحی نشاندهنده فرهنگ گذشته کشور ماست و مایه تاسف است که بسیاری از افراد از گرجستان قدیم فاصله گرفته اند.

یکی از اساتید روزنامه نگاری نیز این البسه را به لباس های راهبه های مذهبی تشبیه کرد و به نظر می رسد مردم این کشور نیز موافق این البسه برای کاروان تیم ملی کشورشان در مسابقات المپیک ریو 2016 نباشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
0
0
ظاهرا طراحان لباس در بسیاری کشورها با المپیک مشکل دارند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین