کد خبر: ۳۸۶۲۰۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

آخرین خبر از اکران «فروشنده» اصغر فرهادی

فیلم سینمایی «فروشنده» ساخته در گروه آزاد سینمایی اکران می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : فیلم سینمایی «فروشنده» ساخته جدید اصغر فرهادی در شرایطی شهریورماه روانه اکران می‌شود که در گروه آزاد سینمایی به نمایش در می‌آید.

به گزارش فارس، این فیلم در میان فیلم‌هایی که فروش گیشه آن ها تضمین شده است اولین فیلم سینمایی است که قصد دارد در گروه آزاد به نمایش در آید. شاید یکی از دلایل این که پخش کننده و تهیه کننده اثر تصمیم به اکران فیلم در گروه آزاد گرفتند اعتبار دوماهه مجوز نمایش فیلم است. زیرا با تصمیم شورای صنفی نمایش فیلم هایی که در تابستان اکران می شوند تنها امکان نمایش در 7 هفته خواهند داشت.

سال گذشته فیلم انیمیشن «شاهزاده روم» هم در گروه آزاد به نمایش درآمد و موفق عمل کرد اما فیلم «فروشنده» در آثار سینمایی اولین فیلمی است که با داشتن گیشه و مخاطب سرگروه سینمایی ندارد و قصد دارد در گروه آزاد اکران شود و همین امر باعث می شود که سالن های بیشتری برای اکران این فیلم اقدام کنند و اقبال سینماداران به نمایش فیلم بیش از پیش باشد.

فیلم سینمایی «فروشنده» تاکنون جوایز متعددی را از جشنواره های معتبر سینمایی از آن خود کرده است. فیلم قبل از اکران در فرانسه در ایران به نمایش درخواهد آمد.

فروشنده روایتگر داستان زوج جوانی است که در حال اجرای نمایشنامه مرگ فروشنده آرتور میلر هستند. رابطه  آنها پس از نقل مکان به خانه‌ای که پیشتر زنی به نام آهو در آن ساکن بوده است، به خشونت کشیده می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین