کد خبر: ۳۸۶۲۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

واکنش فلاحت پیشه به خبر رسانه آمریکایی درباره عملیاتی شدن اس 300 در ایران: انحرافی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اخباری که آمریکایی‌ها مبنی بر استقرار این سامانه در مناطق مختلف ایران مطرح می کنند با اهداف انحرافی منتشر می شود.
آفتاب‌‌نیوز : حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس  با اشاره به انتشار برخی خبرها در رسانه های آمریکایی مثل استراتفور در خصوص استقرار سامانه اس 300 در برخی نواحی تهران با بیان اینکه هیچ منع تصمیم گیری و فنی برای استقرار سامانه اس 300 در ایران وجود ندارد و به طور طبیعی اس 300 در ایران عملیاتی شده اظهار کرد: اخباری که آمریکایی ها مبنی بر استقرار این سامانه در مناطق مختلف ایران مطرح می کنند با اهداف انحرافی منتشر می شود.

به گزارش میزان ، وی افزود: واقعیت این است که جمهوری اسلامی ایران بر اساس سند آمایش عملیاتی خود سامانه های موشکی اش را مستقر می کند و اس 300 هم در قالب همین سند بکارگیری می شود.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها می دانند که جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تهدید و ارعابی را در زمینه بکارگیری سامانه های موشکی اش نمی پذیرد تاکید کرد: بدون اس 300 هم سامانه های موشکی ایران قوی ترین سامانه دفاع موشکی منطقه محسوب می شود اما با اس 300 طبیعتا این سامانه تقویت خواهد شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان با بیان اینکه سامانه دفاعی موشکی ایران کامل ترین سامانه موشکی منطقه است که اس 300 تنها آن را محکم تر می کند خاطرنشان کرد: نگرانی و دغدغه اصلی آمریکایی ها این است که سامانه دفاع موشکی ایران تنها سامانه منطقه است که خارج از حوزه رصد راهبردی آمریکا شکل گرفته و از نقاط کور سامانه های دفاعی در منطقه غرب آسیا است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ایرانی
|
Germany
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۴
0
0
اینقدر همه چیز راحساس نکنیم این خبر که دیگر واکنش نمیخواهد خوب سیستم دفاعی برای همینکارهاست آمریکاییها هم چیزی تهدید امیزی نگفتند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین