کد خبر: ۳۸۶۳۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲

ارتباط جیووا و جوادخیابانی چیست؟

جواد خیابانی می گوید که استعفا داده و دیگر ارتباطی با شرکت جیووا ندارد. مجری صداوسیما که روزی گفته بود به دلالی این شرکت برای تیم ملی افتخار می کند حالا صحبت از جدایی خود را به میان کشیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
شرکت جیووا که لباس های تیم ملی ایران را تولید می کند در دو روز اخیر صدر اخبار بوده است. شرکتی که متهم شده لباس های بی کیفیت برای تیم ملی در نظر گرفته است. نماینده این شرکت روز گذشته با بی بی سی صحبت کرد و همه اتهامات را تکذیب کرد. اتهاماتی از قبیل گران بودن بیش از اندازه لباس ها ، کیفیت پایین آنها و مدل تولیدشان که برخلاف آنچه همه تصور می کردند در ایران انجام می شوند.

با این همه شرکت جیووا قسمتی از ماجراست و شرکتی که واسطه حضور این مارک ایتالیایی در ایران شده مساله ای دیگر . جواد خیابانی در روزهایی که قرارداد این شرکت با تیم ملی ایران نهایی می شد به عنوان فرد اول و معرفی کننده جیووا مطرح شد. او در همان روزها تایید کرد که مارک جیووا را به کفاشیان معرفی کرده است. جواد خیابانی اما در میان جواب به سوالات انجام شده گفت که اگر به دلالی این مارک هم مشهور شود افتخار می کند چون به کشورش خدمت کرده است.

شرکت واسط شرکت جیووا برای رسیدن به تیم ملی ایران ، موسسه توسعه خدمات بازرگانی ورزشی پارس به شماره ثبتی 485738 است . شرکتی که رییس هیئت مدیره و مدیر عامل این شرکت محمد علی تابع بردبار بوده و نایب رییس هیئت مدیره جواد خیابانی. این دو نفر مالک و مشاور باشگاه برق شیراز هم هستند.

به گزارش عصرایران، این همان رابطه ای است که جواد خیابان می گوید با جدایی او از شرکت از میان رفته است. جواد خیابانی پیشتر با تماشاگران امروز و بعد با هفت صبح صحبت کرده و از جدایی اش گفته:« من ماه‌هاست که استعفا داده ام و حرمت کشورم و تیم ملی ایران و مردم آن بسیار با ارزش‌تر از این لباس و تفکر ایتالیایی‌هاست. من نتوانستم عدم توانایی جیووا برای تامین لباسی در حد و شایستگی نام ایران را تحمل کنم و عملا ماه‌هاست که استعفا داده ام و اصلا ارتباطی با شرکت ندارم»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
2
4
اون از گزارشگری افتضاحش تو صدا سیما اینم از دلال بازیش برای تیم ملی
فرشاد
|
Germany
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
1
4
دیگه حرفی مونده کار ی نیست که نکنن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین