کد خبر: ۳۸۶۴۱
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۸۴ - ۲۱:۲۶

خوش چهره: بودجه سال 85 با شعارهای احمدی نژاد تناقض دارد

آفتاب‌‌نیوز : رئیس کمیته اقتصادی فراکسیون اصولگرایان افزود: لایحه بودجه سال 85 هنوز فاصله معنی داری در جهت توزیع عادلانه منابع و امکانات و استقرار عدالت در تامین نیازهای اساسی مثل مسکن فرصت های شغلی و بهداشت دارد. 

خوش چهره در پاسخ به این سوال که عنوان می شود لایحه بودجه طوری بسته شد، که مجلس قدرت مانور در مورد لایحه را ندارد گفت: مجلس اگر بخواهد وظیفه خودش را انجام دهد می تواند. 

وی با تاکید بر اینکه مانور به اداره مجلس بستگی دارد اظهار داشت: فضاها و معیاری که برای سنجش عقلانیت مجلس ایجاد شده این است که ممکن است برخی از نمایندگان ملاحظات منطقه ای و حوزه انتخابیه ای را بر منافع ملی ترجیح دهند که اگر این اتفاق بیافتد خطرناک است. 

عضو ائتلاف آبادگران گفت: در این بودجه ملاحظه می شود که بحث توزیع بودجه استانی جاذبه هایی دارد اما باید دقت کرد که حقانیت چنین بحثی در گرو ملاحظات ملی است نه منطقه ای. 

خوش چهره همچنین در مورد مباحث هسته ای و طرح پشنهادی روسیه گفت: پیشنهاد روسیه باید به عنوان یک انتخاب در دستور کار قرار گیرد اما در اینکه طرح روسیه به عنوان بهترین طرح است هنوز اما و اگر های جدی وجود دارد نماینده تهران افزود: این انتخاب به عنوان یک انتخاب در کنار سایر انتخاب ها باید مورد مطالعه قرار گیرد و در جریان مذاکرات متقابل پردازش شود. 

وی اظهار داشت: در یک مدیریت استراتژیک و کلان باید انتخاب های مختلف روی میز باشد و محدود به یک انتخاب خاص نباشیم. 

خوش چهره تصریح کرد: اینکه پذیرش طرح روسیه انتخاب مطلوبی است نمی توان قضاوت کردو به شدت جای کار دارد که به هنر مذاکره و پردازش قلمروهایی که می تواند منافع ملی را در برداشته باشد بستگی دارد. 

نماینده تهران در پاسخ به اینکه غیر از طرح روسیه، پیشنهادات دیگری هم به ایران شده است گفت: نپذیرفتن طرح مذاکرات با آژانس، مذاکرات مستقیم با سه کشور اروپایی و یا مذاکره با کشورهایی که به خصوص عضو پیمان شانگهای هستند مثل چین و هند می تواند از جمله مواردی باشد که به آنها می توان توجه کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین