کد خبر: ۳۸۶۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶

سردار نقدی: تولید کشور افزایش یافته است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی بین ۱۰ تا ۴۰ درصد افزایش در تولید را به همراه داشته‌اند.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان کوهدشت لرستان اظهار داشت: طرح‌های اقتصاد مقاومتی بین 10 تا 40 درصد افزایش در تولید را به همراه داشته‌اند.

وی ضمن تأکید بر اینکه طرح‌های اقتصاد مقاومتی بر اقتصاد کشور هیچ تورمی اضافه نکرده‌اند، افزود: شغل‌های زیادی که از طریق اقتصاد مقاومتی ایجاد شده‌اند، هیچ باری را بر دوش دولت قرار نداده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: با شکل‌گیری اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد اشتغال به کارخانه‌های متعددی که در کشور تعطیل شده بودند، تسهیلاتی واگذار شد، همین امر زمینه احیای تعداد زیادی از آنها را فراهم می‌کند.

وی ضمن تأکید بر ایجاد صنایع تبدیلی کوچک روستایی، عنوان کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری راه‌اندازی صنایع تبدیلی کوچک در روستاها است چراکه این صنایع می‌توانند میلیون‌ها تن ثروت در حال از دست رفتن را در کشور احیا کنند.

نقدی تصریح کرد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال فراهم می‌کند چراکه اقتصاد مقاومتی بر پایه تکیه بر نیروهای داخلی طرح‌های متنوع اقتصادی را اجرا می‌کند.

وی رویکرد طرح های اقتصادی بسیج را محرومیت‌زدایی و ایجاد اشتغال به ویژه در روستاها دانست و خاطرنشان کرد: طرح های اقتصادی بسیج به عنوان طرح‌هایی زیرساختی با تکیه بر اقتصاد درون محور در کشور در حال اجرا هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین