کد خبر: ۳۸۶۶۳۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

علم‌الهدی: دشمنی با کفار عزت است/چرا شرکت‌های خارجی حاضر نیستند در ایران سرمایه‌گذاری کنند؟

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه آیا ورود شرکت مدلینگ ایتالیایی نتیجه عزتمندانه برجام است گفت: چرا شرکت‌های دانش بنیان خارجی حاضر نیستند در ایران سرمایه‌گذاری کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه آیا ورود شرکت مدلینگ ایتالیایی نتیجه عزتمندانه برجام است گفت: چرا شرکت‌های دانش بنیان خارجی حاضر نیستند در ایران سرمایه‌گذاری کنند.

 آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد مقدس در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: از عبادت بنده، خود بنده بهره مند می‌شود و برای تکامل خداگونگی خود در اطاعت پروردگار این عبادت را صورت داده است، سپاس خداوند از بنده دارای چه معنایی است و مشکوراً که در قرآن آمده است به چه معنا است؟

وی افزود: خداوند متعال به بندگان بهشتی خطاب می‌کند اولیای من و کسانی که در بهشت من سکونت کرده‌اید آیا به شما خبر بدهم از واقعیتی که برای شما لذت بخش‌تر است؟ نعمت بالاتر این است که خداوند متعال از بنده راضی است و وی را دوست دارد و بنده به جایی رسیده که خالق جهان و جهانیان از وی راضی است.

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: وقتی خداوند متعال رضایت خود را به بهشتی عرضه می‌کند، این بهشتی اگر در بهشت مرگ وجود داشت از شدت خوشحالی جان می‌داد. ما نیز بنده خدا هستیم و باید فکر کنیم و ببینیم چقدر گناه داشته‌ایم؟

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه مشهد با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و آغاز دهه کرامت اظهار داشت: ماه ذی القعده در ایام سال، ماه امام رضا(ع) است زیرا اول ماه ولادت خواهر بزرگوار ایشان است و 11 ماه ولادت خود ایشان و 23 ماه نیز روز زیارتی مخصوص ایشان و 25 ماه روز دحوالارض است که از اعمال مقبولش زیارت امام رضا(ع) است و آخر ماه نیز سالروز شهادت جانگداز فرزند ایشان است.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: یکی از خصوصیاتی که مولود این انقلاب و این نظام مقدس در شعائر دینی ما است پیدایش دهه کرامت است، در 31 شهر مرکز استان در داخل و در 57 نقطه از خارج از کشور در این دهه مراسم جشن امام رضا برگزار می‌شود و این برافراشتگی پرچم علی ابن موسی الرضا(ع) در دهه کرامت یکی از وسایل توسعه و ترویج اسلام ناب محمدی، تشیع علوی و رضوی و قائمی است.

وی خاطرنشان کرد: معارف اسلام روز به روز در حال گسترش است و دلدادگی مردم به مقام ولایت به برکت خون شهدا در حال افزایش است و توجه مردم به این مکتب انسان سازی انقلاب آفرین روز به روز در حال افزایش است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در بین تمامی آموزه‌های ولایی امام رضا(ع) از همه برجسته تر حدیث شریف سلسله الذهب است که وجود اقدس ایشان سلسله سند را به جبرئیل و خداوند رسانده‌اند و این یعنی اینکه هیچ حدیثی با این کیفیت موجود نیست اما نقطه قابل توجه این است که در حدیث ایشان شرط توحید، ولایت اهل بیت(ع) است.

به گزارش تسنیم، آیت الله علم الهدی بیان کرد: مامون ادعای تشیع می‌کرد و می‌گفت این را از پدرم دارم و با علمای اهل سنت و عامه نیز بحث کرد تا ولایت بلافصل امیرالمومنین را اثبات کند و با این کیفیت وی می‌دانست شیعه‌ای که تشیعش فقط محض توجه حضرت علی باشد این نحو شیعه گری به ضرر حکومت مامون نیست اما شیعه‌ای که امامش رضا(ع) باشد خطرناک است و خواست تشیع را به سالها قبل از خودش نسبت دهد.

وی تصریح کرد: همین نقشه شیعه سازی مامون امروز در دنیا وجود دارد، دقیقا همین وضع امام رضا و مامون را امروز ما داریم با شیعه انگلیسی؛ آنچه امروز دنیای مسلمانان را از استکبار قطع می‌کند شیعه پیرو ولی فقیه است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی بیان کرد: 1170 سال است که وجود اقدس بقیه الله در پس پرده غیبت هستند و در این مدت شیعه سپرده شده به مجتهد جامع الشرایط که همان ولی فقیه است؛ حجت بالغه الهی توجه ندارد که مجتهد جامع الشرایط در هر اقلیمی می‌تواند اینها را سرپرستی کند؟ ولی فقیه در حرف و رهنمود و راهبردش نه احساسات دارد و تندی، همه اینها در راستای مصالح مردم و تامین سعادت مردم است.

آیت الله علم الهدی گفت: اینکه رهبری فرمودند کالای قاچاق را آتش بزنید عصبانیت و احساسات نبود بلکه یک دستور دارای ملاک بود، این جنس اصلا نباید وارد بازار شود و این یک صلاحدید اقتصادی است؛ یک بازار 80 میلیونی در کشور وجود دارد که می‌خواهند این را بازار جنس بنجل خود کنند.

وی افزود: ده‌ها و صدها فروشگاه مدلینگ می‌خواهند ایجاد کنند و جوان ما را منحرف کند و یک پیچ و مهره از دستگاه الکترونیکی خود را نیز حاضر نیستند به ما بفروشند. یک آقایی نیز می‌گوید با برجام عزت پیدا کردیم. چه عزتی؟ اینکه شرکت مدلینگ ایتالیایی بیاید عزت است؟ این را در برجام پیش بردید؟ چرا دستگاه‌های دانش بنیان خارجی حاضر نیستند سرمایه گذاری کنند؟ این عزت است؟

خطیب جمعه مشهد مقدس گفت: عزت متعلق به خدا و پیغمبر و مومنان است، این عزت آوردن جنس بنجل مدل خارجی به کشور است یا دشمنی با کفار و مشرکان است و دشمن ستیزی و استکبار ستیزی است؟ این عزت مال این شهید محمدزاده است که 30 سال هر روز و هر شب شهید بود.

آیت الله علم الهدی افزود: از روزی که وی جانباز شد تا امروزی که وی را دفن می‌کنند استکبار جهانی اطراف ما بود و جرات نزدیک شدن به ما ندارد زیرا می‌داند این مملکت مانند این جانباز شهید، زیاد دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
1
1
خراب کردن جنس قاچاقی که وارد کشور شده چون ارز این کشور برای آن هزینه شده ضرر به اقتصاد و نقدینگی کشور است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
3
از اشكنه چه خبر
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
حرفهای ایشون کاملا درست است ..............
ناشناس
|
Canada
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
مشكل عدم سرمايه گذاري وجود تعدد مراكز تصميم گيري ... است
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
0
0
روزی 100 مرتبه ذکر مرگ برامریکا میگی و انتظار داری علم و دانش خودشون را به تو هدیه بدهند؟
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین