کد خبر: ۳۸۶۷۰۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۲

انتقاد سردار نقدی از کنسرت‌ها/در تشکیل حکومت‌اسلامی مانده‌ایم/ آیا می‌توان گفت که دولت‌اسلامی داریم؟/منشأ تمام فسادهای بزرگ غرب است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: چگونه جامعه‌ای که دولتش مردم را به استفاده از ماهواره، شبکه‌های فاسد اجتماعی و کنسرت دعوت می‌کند باید رشد کند؟
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمدرضا نقدی  طی سخنانی در همایش فرماندهان بسیج کارمندان سراسر کشور که در دانشکده شهید مطهری برگزار شد با اشاره به سخنان رهبری اعلام کردند برای رسیدن انقلاب اسلامی به نقطه اوج، اظهار کرد: اولین مرحله، انقلاب و کنار زدن طاغوت و همچنین دومین مرحله استقرار نظام اسلامی و قانون اساسی بود که به وقوع پیوست.

وی ادامه داد: هم اکنون در مرحله سوم یعنی تشکیل حکومت اسلامی هستیم که این مهم به اعتقاد من در حال انجام است و در مراحل بعدی نیز باید به دنبال تشکیل جامعه اسلامی و سرانجام حاکمیت اسلام باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در مرحله تشکیل حکومت اسلامی مانده‌ایم گفت: چگونه جامعه‌ای که دولتش مردم را به استفاده از ماهواره، شبکه های فاسد اجتماعی و کنسرت دعوت می‌کند باید رشد کند؟ چگونه می توان در جامعه‌ای که دولتش پرداخت‌های نجومی دارد، تصور کرد که افراد با تقوا رشد کنند؟ در همین جامعه طبیعتا بی‌بندوباری رایج می‌شود و چنین تصوری اشتباه است که با وجود این معضلات، دولت و جامعه اسلامی محقق شود.

نقدی در ادامه تاکید کرد: اگر مسئولان و بزرگان کشور روحیه تجمل‌گرایی، ثروت‌اندوزی و سودجویی داشته باشند، جامعه نیز به تدریج به این سمت سوق پیدا خواهد کرد.

وی افزود: برخی بخاطر تجملاتی نبودن غذایی که جلویشان می گذارند، زیردستان خود را تنبیه می کنند و در ماجرای فیش‌های نجومی برخی مدیران که ارقام کلانی از بیت المال به عنوان حقوق دریافت کرده بودند، آن افراد گرفتن چنین پول هایی را حق خود از انقلاب اسلامی می دانستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه دولت ما باید به سمت اسلامی شدن به معنای واقعی کلمه حرکت کند، اظهار کرد: فشار و تلاش استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی بر این است که این موضوع محقق نشود، چراکه تحقق این هدف به معنای ایجاد نظام الگو در جهان اسلام هست.

نقدی در ادامه با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر لزوم استفاده از تولیدات داخلی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اعلام کردند که دولت باید استفاده از کالای خارجی را بر خود حرام کند و مهم‌ترین شاخصه دولت اسلامی این است که مطیع امر ولایت باشد و هرآنچه که ولی امر مسلمین می گوید اجرا کند، با این وجود آیا می‌توان گفت که ما دولت اسلامی داریم؟

وی با بیان اینکه دولت ها بیشتر اهل شعار بوده اند افزود: همه دولت ها حرف های زیبایی زده اند، شعارهایی از قبیل مردمی کردن دولت، اسلامی کردن اقتصاد و کاهش سودهای بانکی زده اند اما در عمل می بینیم که چنین نبوده است. اگر هم دولتی سود بانکی را کاهش داد می بینیم که مردم پول خود را در مسیرهای دیگری غیر از مسیر تولید سرمایه گذاری کرده اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش بسیج کارمندان در تشکیل دولت اسلامی، گفت: از بین اقشار بسیج، سازمان بسیج کارمندان بیشترین نقش را می تواند در اسلامی سازی دولت ایفا کند، البته این کار بسیار سخت است چراکه دشمن برای مقابله با این هدف ابزار و برنامه‌های زیادی را بکار گرفته است.

وی رواج مفاسد اقتصادی در دولت را نتیجه برنامه‌های غرب برای مقابله با تشکیل دولت اسلامی دانست و افزود: منشأ تمام فسادهای بزرگ اقتصادی و اداری در خارج از کشور هست و به اعتقاد من همگی از غرب هدایت می‌شوند، حتی در ماجرای فیش‌های نجومی نیز با بررسی دقیق متوجه خواهید شد که ریشه آن در خارج از کشور بوده است.

نقدی با تأکید بر اینکه تشکیل دولت اسلامی نیاز به یک ادبیات بسیجی‌وار و انقلابی دارد، اظهار کرد: تکریم ارباب‌رجوع ازجمله ادبیاتی بود که همه دولت‌ها از آن در کلام استفاده می‌کردند اما برای تحقق دولت اسلامی چنین ادبیاتی کافی نیست؛ «دولت خدمت گذار» و «دولت نوکر مردم» واژه‌هایی مناسب برای ادبیات انقلابی و ادبیات دولت اسلامی است اما همه چیز نیست.

به گزارش انتخاب، وی در پایان با بیان اینکه این ادبیات انقلابی در دولت‌هایی مانند دولت شهید رجایی که تماماً حزب‌اللهی بود، دیده می‌شد، افزود: این ادبیات انقلابی و بسیجی وار باید استمرار پیدا کند و بسیجیان نیز در جهت تحقق و تشکیل دولت اسلامی تلاش کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
آمیز
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۵
0
3
حتی کودکان میدانند منشأ بد بختی های ایران در غرب ایران است . عراق ،لبنان ، فلسطین ،سوریه ،جیبوتی ، یمن ،ونزو ئلا، و ....
میلاد م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
4
موندم این چ قدرت و نفوذی داره که همیشه و در تمام مسایل نظر میده از موسیقی گرفته تا خرید هواپیما
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
8
شکی نیست که در تشکیل حکومت اسلامی مانده ایم. اگر بجای زور از فکر استفاده شود موفق می شویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
10
رئیس سازمان بسیج مستضعفین چه کاره دولت و یا حکومت میشه که سیاست های ایران رو مورد انتقاد قرار میده ؟
ناشناس
|
Iraq
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
7
مانده ام که آقای نقدی چطوره که در سال همدلی دولت و ملت اینگونه به طبل تفرقه میکوبه اقای نقدی که نظامی هستند آیا به کشورهای همسایه نگاه نمیکنند که بر اثر تفرقه چه بلایی سرشون اومده ....
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
0
1
ادعای ولایت مداری میکنند و فقط مونده فحش ناموسی به دولت بدهند... همه این ها در زمان دولت پاکدست که 1000 میلیارد دلار سرمایه مردم را فنا کرد سکوت کرده بودند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین