کد خبر: ۳۸۶۷۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴

تنها ورزشکار محجبه آمریکا در المپیک+عکس

ابتهاج محمد می‌گوید در کشور امنیت ندارد و همین مساله موجب نارضایتی او شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 ابتهاج محمد تنها ورزشکار محجبه آمریکا در المپیک ریو در کانون توجه رسانه‌ها قرار داشته است. او می‌توانست پرچمدار کشور آمریکا در المپیک ریو باشد ولی فقط چند رای کمتر از مایکل فلپس آورد تا نتواند به این افتخار برسد.

این ورزشکار آمریکایی درباره زندگی در کشورش گفت: من در آمریکا تمام‌وقت احساس ناامنی می‌کنم و همیشه با محافظ به محل تمرین می‌روم و زندگی در این شرایط برای من خیلی سخت شده است. مردم تصور خوبی از من ندارند. می‌خواهم به مردم آمریکا بگویم که حجاب چیز جدید و تازه‌ای نیست و من هیچ فرقی با دیگر افراد ندارم. من یک زن هستم که حجاب دارد و این تمام زندگی بیرونی من محسوب می‌شود.

تنها ورزشکار محجبه آمریکا در المپیک+عکس

ابتهاج محمد در ادامه گفت: می‌خواهم مردم بدانند که تیراندازی و اتفاقاتی که در آمریکا رخ می‌دهد ربطی به اینجور مسائل ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه گاردین،این ورزشکار آمریکایی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره سیاست‌های اسلام‌ستیزانه دونالد ترامپ نامزد ریاست‌جمهوری آمریکا گفت: من او را نمی‌شناسم.

او که در رشته شمشیربازی فعالیت می‌کند در پایان گفت: می‌دانم که توجه زیادی از سوی رسانه‌ها به من است و تلاش می‌کنم نشان دهم که حجاب نمی‌تواند مانعی برای رسیدن من به موفقیت باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
1
به اين مى گن ازادى در ميون اونهمه ورزشكار بى حجاب از كشورش اون كسى كه دلش خواسته تونسته در كمال ازادى حجابش را داشته باشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین