کد خبر: ۳۸۶۷۴۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۰

امکان پررنگ کردن مکان‌های مورد علاقه‌‎ در گوگل مپس

کاربران گوگل مپس می‌توانند مکان‌های مورد علاقه‌‎شان در نقشه را پررنگ کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم سازندهgoogle maps در آخرین آپدیت این نرم‌افزار در تمامی سیستم عامل‌های ویندوز(windows) ، آی او اس (ios) و اندروید (android) علاوه بر  تغییراتی که در ظاهر و مرتب‌سازی آن ایجاد کرده قابلیتی جدید افزوده‌ است که کاربر به وسیله آن می‌تواند مکان‌های مورد علاقه خود را پر رنگ کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اینگجتس، این مکان‌ها که با رنگ نارنجی پررنگ می‌شوند، مکان‌های شلوغی می‌توانند باشند؛ مانند مناطق کاری و محله‌های  مردمی. بر اساس آنچه که در وب سایت google maps آورده شده، این مکان‌ها بر اساس یک روند الگوریتمی هستند و کاربر قادر خواهد بود مکان‌های مهمی از جمله رستوران‌ها و بازارها را پررنگ کند. البته میزان رفت‌وآمدهای انسانی در مکان‌های شلوغ در پررنگتر شدن آنها نیز اهمیت دارد؛ مکان‌های شلوغی مانند محله‌های شهر نیویورک.

علاوه بر این ویژگی جدید، تیم google mapsدر حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی قابلیتی جدید در رنگ‌های این نرم‌افزار است که با استفاده از آن تشخیص دادن پارک‌ها و مکان‌های طبیعی از بیمارستان‌ها و بزرگراه‌ها آسان‌تر خواهد شد. در بروزرسانی دیگر این نرم‌افزار، قابلیت شناسایی مسیرهای چندگانه به روشی آسان در نسخه تلفن‌های همراه اضافه شده است و همچنین کیفیت تصاویر نقشه در نمایش ماهواره‌ای بهبود یافته است.

امکان پررنگ کردن مکان‌های مورد علاقه‌‎ در گوگل مپس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین