کد خبر: ۳۸۶۸۱۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

آتش خط لوله ۴۲ اینچ گاز دالان خاموش شد

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب گفت: با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شعله آتش خط لوله ۴۲ اینچ آسیب دیده در منطقه شول شهرستان گناوه فروکش کرده و خاموش شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار ایسنا، بیژن عالی پور در جمع خبرنگاران افزود: با بستن منبع تغذیه گاز در منطقه دالان و تخلیه خط در بالادست و پایین دست محل حادثه آتش خط لوله مهار و با اقدامات فنی نیروهای ایمنی،آتش خط لوله ۴۲ اینچ انتقال گاز ساعت ۵ بامداد روز شنبه ۱۶ مرداد به طور کامل خاموش شد.

وی بیان کرد: با اقدام به موقع نیروهای عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شعله آتش خط لوله ۴۲ اینچ آسیب دیده در منطقه شول شهرستان گناوه فروکش نموده و خاموش شد.

 مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیزجنوب تصریح کرد: با بستن منبع تغذیه گاز در منطقه دالان و تخلیه خط در بالادست و پایین دست محل حادثه آتش خط لوله مهار و با اقدامات فنی نیروهای ایمنی،آتش خط لوله ۴۲ اینچ انتقال گاز ساعت ۵ بامداد روز شنبه ۱۶ مرداد به طور کامل خاموش شد.

عالی پور عنوان کرد: در این حادثه سه تن از همکاران عملیاتی و حراستی شاغل در محل، دچار سوختگی و جراحات ناشی از انفجار شده اند که سریعا به بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه منتقل شده و در حال مداوا هستند.

وی ادامه داد: ۷ تیم ایمنی و آتش نشانی در محل این حادثه به موقع حضور پیدا کردند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیزجنوب خاطرنشان کرد: اولین کار در این عملیات اطلاع رسانی به شرکت نفت مناطق مرکزی و بستن چاهها و منابع تغذیه گاز در منطقه دالان بود؛ پس از آن از طریق انشعاب های فرعی، گاز موجود در دو سوی مقطع آسیب دیده تخلیه و به مشعل‌های اضطراری انتقال داده شد.

عالی پور ایمن سازی و اطمینان از مهار و محو کامل آتش را آخرین مرحله عملیات برشمرد که دقایقی پیش به سرانجام رسید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین