کد خبر: ۳۸۶۹۴۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

کلینتون: قانون مهاجرت به آمریکا را اصلاح می کنم

هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا گفت اگر رئیس جمهور شود، تنظیم لایحه ای برای تسریع شهروندی مهاجرانی که به صورت قانونی وارد این کشور شده اند را بلافاصله در دستور کار قرار خواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا و به نقل از روزنامه ایندیپندنت، کلینتون این سخنان را روز جمعه و در جلسه پرسش و پاسخ با حضور 'انجمن ملی روزنامه نگاران سیاهپوست' و 'انجمن ملی روزنامه نگاران اسپانیایی تبار' در آمریکا بیان کرد.

لایحه ای دوحزبی که سال 2013 در سنای آمریکا تهیه شده بود، با اجماع جمهوریخواهان در مجلس نمایندگان وتو شد. اما هیلاری کلینتون دیروز به نظر می رسید اطمینان دارد که پاییز امسال، شمار بیشتری از اعضای حزب دموکرات به مجلس نمایندگان راه خواهند یافت.

انتخابات کنگره آمریکا نیز قرار است همزمان با انتخابات ریاست جمهوری در 18 آبان امسال برگزار شود.

روزنامه نیویورک تایمز نیز به نقل از هیلاری کلینتون نوشت که وی در نشست انجمن های روزنامه نگاران سیاهپوست و اسپانیایی تبار گفته است در 100 روز نخست ریاست جمهوری اش، ترتیبی خواهد داد تا راه برای شهروندی مهاجرانی که به صورت قانونی وارد ایالات متحده شده اند، باز شود.

این نامزد حزب دموکرات، پیش از آغاز جلسه پرسش و پاسخ، به مدت 15 دقیقه درباره برنامه های اقتصادی اش سخن گفت و تاکید کرد که این برنامه ها بویژه برای آمریکایی – آفریقایی ها (سیاهپوستان) و لاتین تباران سودمند خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین