کد خبر: ۳۸۶۹۵۱
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
نباید ترس کاذب به‌وجود آورد تا سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری رقبت نشان دهند

اظهارات لاریجانی درباره شایعه بازداشت کاظم‌جلالی و انتشار غیرقانونی «یالثارات»

رئیس مجلس شورای اسلامی درباره برخی شایعات مبنی بر بازداشت کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس گفت: خبر بازداشت کاظم جلالی دروغ بود و انتشار این خبر، کار زشت و وقبیحی است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس سیاسی- علی لاریجانی در حاشیه مراسم تجلیل از خبرنگاران پارلمانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره برخی شایعات منتشر شده پیرامون بازداشت کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: این خبر دروغ است و اینکه گفته شده بنده دخالتی در این رابطه داشته‌ام کذب است و می‌توان گفت که کل این موضوع خلاف اندرخلاف است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی بیان کرد: کسی به بنده در رابطه با این موضوع مراجعه‌ای نداشته است و متاسفانه از کارهای زشت و قبیحی بود که نسبت به یک شخصیت اینگونه اظهارات را بیان کردند.

اظهارات لاریجانی درباره شایعه بازداشت کاظم‌جلالی و انتشار غیرقانونی یالثارات

رئیس مجلس ادامه داد: در این خبر کذب‌، بیان شده که من پادرمیانی کردم که این موضوع از اساس کذب و دروغ بود.

به گزارش آفتاب‌نیوز، هفته گذشته، خبری با مضمون بازداشت چندساعته کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به اتهام پولشویی و وساطت رئیس مجلس برای آزادی وی در فضای مجازی منتشر شد.

کاظم جلالی هم در واکنش به این خبر، گفته بود: از ابتدای عمرم تاکنون به یاد ندارم برای مسئله اقتصادی و مالی احضار شده باشم، چه برسد به بازداشت. از مراجع قضایی و امنیتی می‌خواهم که موضوع را به صورت جدی دنبال کنند زیرا با آبروی بنده بازی شده است.

مسأله چاپ مجدد یالثارات را پیگیری می‌کنم

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین در بخش دیگری از اظهارات خود درباره انتشار نشریه یالثارات گفت:‌ مسأله چاپ مجدد یالثارات پس از توقیف توسط هیأت نظارت بر مطبوعات را پیگیری می‌کنم.

به گزارش آفتاب‌نیوز، اخیرا هیئت نظارت بر مطبوعات حکم توقیف و لغوامتیاز هفته‌نامه یالثارات را صادر کرد اما علی‌رغم این حکم، شماره جدید این نشریه نیز منتشر شد. 

لاریجانی همچنین گفته است:‌ ایجاد فضای امیدوارانه در کشور مهم است. نباید ترس کاذب به وجود آورد تا سرمایه گذاران برای سرمایه‌گذاری رقبت نشان دهند.

اظهارات لاریجانی درباره شایعه بازداشت کاظم‌جلالی و انتشار غیرقانونی یالثارات
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین