کد خبر: ۳۸۶۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

طارمی با کفش‌های رونالدو +عکس

هواداران دو تیم پرسپولیس قبل از آغاز بازی روی سکوها درگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : در حالی که حدود نیم ساعت دیگر تا آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و گسترش از هفته سوم لیگ برتر باقی مانده تنها حدود هزار پانصد نفر در ورزشگاه حضور دارند که البته در حال حاضر تعداد هواداران دو تیم برابر است.

* جمشید خطیبی قائم‌مقام گسترش از مدت‌ها قبل از بازی به ورزشگاه آمده و مقدمات انجام این بازی را زیر نظر گرفته و حتی در یک صحنه از فحاشی‌های هواداران گسترش نیز جلوگیری به عمل آمد.

* پرسپولیسی‌هایی که وارد ورزشگاه می‌شوند مجبور هستند برای اسکان بر روی سکوهای خود تمام ورزشگاه را دور بزنند و حتی از جلوی هواداران گسترش عبور کنند که همین موضوع باعث شده تا بعضا درگیری‌های پراکنده‌ای را در ورزشگاه شاهد باشیم که البته یکی از شدیدترین این درگیری‌ها توسط ماموران نیروی انتظامی ختم به خیر شد.

 

* در خارج از ورزشگاه و بین هواداران شربت آبلیمو پخش می‌شود که به خاطر گرمی هوا این موضوع مورد استقبال هواداران قرار گرفته است.

* اتحاد هواداران تراکتورسازی و گسترش فولاد بسیار جالب است تا جایی که هواداران سرخپوش تراکتور در بین هواداران آبی‌پوش تراکتور حاضر شده و این دو عده هوادار علیه پرسپولیسی‌ها شعار سر می‌دهند. البته بیشتر شعارها توهین به پرسپولیس است.

* در یک صحنه و پس از تشویق پرسپولیس توسط هواداران این تیم، هواداران گسترش آنها را تهدید کردند که در شهر تبریز نباید پرسپولیس تشویق شده و هواداران حریف باید سکوت کنند که همین اتفاق هم افتاد اما جالب دقایقی بعد بود که گسترشی‌ها شعار «آذربایجان یاشاسین» سر دادند که این شعار همراهی پرسپولیسی‌ها را در بر داشته و پس از پایان آن تمام ورزشگاه به احترام این شعار دست زدند. 

* در ورزشگاه شاهد تبلیغات محیطی هستیم که به صورت دیجیتالی دور تا دور زمین دیده می‌شوند.

 

از ساعت 17 و 10 دقیقه ابتدا گلرهای تراکتورسازی و سپس گلرهای گسترش برای گرم کردن وارد زمین شدند. در ادامه ابتدا بازیکنان گسترش و سپس پرسپولیسی‌ها برای گرم کردن به زمین آمدند که با ورود گسترش هواداران پرسپولیس علیه این تیم شعار 6تایی‌ها سر دادند.

* برانکو قبل از ورود به زمین با دو هوادار معلول در کنار این زمین به خوش و بش پرداخت.

* هواداران گسترش شعار «پرسپولیس محبوب افغانستان» سر داده و همواره به توهین علیه این تیم پرداختند. آنها همچنین شعارهایی را نیز علیه احمدزاده سر دادند.

* بازیکنان پرسپولیس یک به یک توسط هواداران این تیم تشویق شدند و از سوی برخی از بازیکنان گسترش از جمله خلعتبری به شدت از سوی هواداران این تیم تشویق شدند.

* طارمی که امروز در ترکیب پرسپولیس نیست جداگانه به کنار زمین آمده و همراه با بابک حاتمی بازیکن فصل گذشته پرسپولیس و این فصل گسترش دقایقی را به صورت اختصاصی به صحبت پرداخت.

* نکته جالب اینکه کفش‌هایی بر پاهای طارمی دیده می‌شود و روی آن عبارت CR7 دیده می‌شود. طارمی و برانکو به شدت از سوی هواداران پرسپولیس تشویق شدند. هواداران استقلال گسترش با طبل و سنج تیم خود را تشویق می‌کنند.

 

* هواداران پرسپولیس شعار سر می‌دهند گسترش به شهر ما خوشامدی که این موضوع واکنش هواداران حریف را در پی داشت.

* ساسان انصاری که حتی شایعه جدایی او از پرسپولیس دیده می‌شد با یک حالت ناراحتی به رختکن نشسته و نظاره کردن گرم کردن هم‌تینی‌هایش است.

* غلامرضا سمندر مدیرعامل گسترش دقایقی پیش وارد ورزشگاه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
آذربايجان تيملري فرق المز رهلري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۶
0
0
هواداران گسترش راست گفتن ،همانطور كه تيم تراكتور از كشورهاي آذربايجان و تركيه هوادار داره ،در مستندي كه از افغانستان ميديدم عكس پرسپوليس رو ديوار اتاق يه بچه افغان بود كه نشان ميده كه اونجا هوادار داره. چرا وقتي هوادارهاي آذري از تيمهاشون حمايت ميكنن برخي دچار سوزش ميشن؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین