کد خبر: ۳۸۷۱۰۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹

قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در 3 روستای کوهستانی آمل

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل گفت: قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در سه روستای کوهستانی و ییلاقی بخش لاریجان آمل اجرا شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید حسین اسلامی در بازدید از پروژه های قلع و قمع شده آمل با اشاره به تشدید برخورد با متخلفین ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان آمل گفت: به منظور صیانت از بستر تولید و جلوگیری از هرگونه ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی، سومین مرحله اجرای عملیات قلع و قمع ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی منطقه کوهستانی لاریجان با حضور نمایندگان تام الاختیار بخشدار، دادگستری، بنیاد مسکن و اکیپی از کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و مرکز جهاد کشاورزی گزنک و با حضور نیروی انتظامی لاریجان به اجرا در آمد.

اسلامی تصریح کرد: این قلع و قمع در سه روستای نوا، کنارانجام و ایراء انجام شد که منجر به آزاد سازی 5450 متر مربع شده است. این قلع و قمع مجموعا شامل 13 مورد دیوارکشی و محوطه سازی و در سطح 5450 متر مربع بوده است.

به گزارش ایسنا، وی یادآور شد: متقاضیان قبل از هرگونه ساخت و ساز در محیط روستایی به مراکز جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن، مراجعه کردند تا نسبت به وضعیت عرصه، اطلاعات لازم را کسب کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین