کد خبر: ۳۸۷۲۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷

کاربران شبکه‌های اجتماعی جهان عرب: اوباما یک شیعه حامی ایران است!

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی در جهان عرب از پرداخت 400 میلیون دلار از سوی آمریکا به ایران به شدت انتقاد کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
همزمان با جنجال چند روز گذشته درباره پرداخت 400 میلیون دلار پول نقد از سوی آمریکا به ایران در ژانویه سال جاری میلادی، این مساله در میان کاربران شبکه های اجتماعی در جهان عرب نیز به یک بحث داغ تبدیل شده است.

 کاربران شبکه های اجتماعی جهان عرب هم نظر با بسیاری از جمهوریخواهان مخالف دولت اوباما در داخل آمریکا، از این اقدام دولت اوباما انتقاد می کنند.

جمهوریخواهان در روزهای گذشته با انتقاد از اوباما، پرداخت این میزان پول به ایران را یک باج دهی می خوانند و مدعی اند این پول برای آزادی 4 زندانی آمریکایی از ایران پرداخت شده است.

 در مقابل دولت اوباما با رد این ادعا می گوید این پول در قالب قسط اول بدهی دولت آمریکا به ایران بابت لغو قرار داد تسلیحاتی واشنگتن با ایران است که 38 سال است در بانک های آمریکا بلوکه شده بود.

برخی کاربران شبکه های اجتماعی در جهان عرب در واکنش به این موضوع چنین نوشته اند:

کاربری با نام " زیزال" در  صفحه توییتر شبکه سی ان ان عربی زیر خبر توضیحات اوباما درباره پرداخت 400 میلیون دلار به ایران، با توهین به اوباما و ایرانیان نوشته است: شاید اوباما هم یک ... شیعه باشد. اوباما آشکارا به ایران "سمپاتی" دارد برای همین است که چشم خود را به روی اقدامات ناقض توافق هسته ای از سوی ایران بسته است."

کاربر دیگری با نام " ابو مبارک " زیر همین خبر در سی ان ان عربی نوشته است: این یک رسوایی بزرگ است و تروریسم بین المللی ایران را تقویت خواهد کرد.

کاربر دیگری با نام " احمد العمر" در زیر این خبر نوشته است: پیشتر می شنیدیم که اوباما شیعه است و آن را جدی نمی گرفتیم اما مثل اینکه واقعیت دارد. تاکنون آمریکا هیچ وقت به این اندازه در موضع ضعف نبوده است و این مساله در دوره ریاست جمهوری اوباما و به خاطر حمایت او از شیعیان اتفاق افتاده است. "

کاربر دیگری با نام " صقور السعودیه " در توییتر خود نوشته است: حالا که اوباما 400 میلیون دلار به ایران داده است چرا 400 میلیون هم به کره شمالی نمی دهد تا زرادخانه هسته ای خود را تجهیز کند؟

به گزارش عصر ایران به نقل از وب سایت خبری" بریتبارت نیوز"،کاربر دیگری به نام " الشیخ یاسر الدیری" در توییتر نوشته است:" آمریکا 400 میلیون دلار بابت آزادی 4 زندانی خود به ایران باج داده است ، اگر ایران یک کشور حامی تروریسم است چرا با این کار باید تقویت شود؟

کاربر دیگری در صفحه توییتری روزنامه الکترونیک " المناطق" عربستان زیر همین خبر نوشته است : همه می دانند که آنها (اوباما و ایران) دوست و متحد هم هستند. این واقعیتی غیر قابل کتمان است.

کاربر دیگری به نام " لطیف یحیا " در صفحه توییتری شبکه ان بی سی آمریکا زیر خبر پرداخت 400 میلیون دلار آمریکا به ایران ، نوشته است : آمریکا بابت آزادی شهروندانش از ایران 400 میلیون دلار به این کشور باج داده، چرا ما چند شهروند آمریکایی گیرمان نمی آید تا آنها را ربوده و باج بگیریم؟
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
0
0
اوباما دستش به خون مردم افغانستان، پاکستان، سوریه، عراق و ... آلوده است.
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
0
0
اوبامای جنایتکار شیعه است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
0
0
کاش دلواپسان داخلی قدردوره ریاست جمهوری اوباما رامیدانستند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین