کد خبر: ۳۸۸۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹

اولین پرواز باکو ـ مشهد به زمین نشست

علیرضا رشیدیان در مراسم افتتاحیه اولین پرواز باکو - مشهد که عصر امروز در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد بابیان اینکه اشتراکات فرهنگی ایران و آذربایجان بسیار زیاد است، گفت: بعد از جدایی آذربایجان از شوروی سابق کشور ایران مناسبات خود را روزبه‌روز افزایش داد و قراردادهای اخیر سه‌جانبه کشور روسیه، آذربایجان و ایران تعمیق بیشتری به این ارتباطات داد.
آفتاب‌‌نیوز :
وی، پرواز مشهد ـ باکو را موجب افزایش ارتباطات و مناسبات دو کشور دانست و افزود: بدون شک ظرفیت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی باعث تعاملات بسیار دو کشور خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی بابیان اینکه این پرواز موجب تسهیل زیارت مردم شیعه آذربایجان به مرقد حضرت علی ابن موسی‌الرضا(ع) می‌شود، تصریح کرد: مردم خراسان هم می‌توانند بی‌بی حکیمه را در آذربایجان زیارت کنند و از ظرفیت‌های تاریخی و فرهنگی آذربایجان دیدن کنند.

به گزارش فارس، رشیدیان در پایان تبیین کرد: افتتاح این پرواز در دهه کرامت امر مبارکی است که موجب گسترش و تعمیق ارتباطات دو کشور منجر خواهد شد.

براساس این گزارش، قرار است پرواز باکو - مشهد با هواپیمای ایرباس 320 چهارشنبه‌ها با پرواز شماره 5434 در ساعت 16/55 به مشهد وارد شود و با پرواز شماره 5435 در ساعت 18 بعدازظهر همان روز از مشهد به سمت باکو حرکت کند؛ این پرواز ظرفیت 145 نفر مسافر را داراست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین