کد خبر: ۳۸۸۱۵۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

انصراف برگزار کننده ، علت برگزار نشدن کنسرت علیزاده در تنکابن

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن لغو برگزاری کنسرت در این شهرستان را تکذیب کرد و گفت که علت برگزار نشدن کنسرت ' محمد علیزاده ' ، انصراف موسسه برگزار کننده بوده است .
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام صفر قاسمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مدیر مسئول موسسه 
' خانه هنر آفتاب نو ' که متقاضی برگزاری کنسرت بود ، با ارسال نامه رسمی به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اعلام کرد که به خاطر فروش نرفتن بلیت ها قادر به برگزاری کنسرت نیست .
وی افزود : البته فضاسازی عده ای علیه برگزاری کنسرت به استناد اطلاعات مخدوش و بدون منبع هم ممکن است در تصمیم برگزار کننده برای انصراف موثر بوده باشد ، ولی در نامه علت را به صرفه نبودن برگزاری کنسرت با توجه به فروش نرفتن بیش از 80 درصد از بلیت ها ذکر کرده است.
بعضی از رسانه ها هفته جاری با استناد به مطالب منتشر شده در فضای مجازی که فاقد منبع و مرجع مشخص بوده ، مدعی شدند که کنسرت علیزاده به خاطر مخالفت امام جمعه تنکابن لغو شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنکابن با بیان اینکه مقدمات برگزاری کنسرت در شهرستان فراهم شده بود ، تاکید کرد : مسئولان شهرستان ضمن فراهم کردن مقدمات برگزاری این کنسرت، مشکلی با اجرای آن نداشتند و ندارند .
مدیرعامل موسسه خانه هنر آفتاب نو هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، لغو کنسرت به خاطر مخالفت برخی از مسئولان شهرستان را تکذیب و تاکید کرد که به خاطر فروش نرفتن بلیت ، از برگزاری آن منصرف شد .
بهنام مقدسی افزود : برای برگزاری این کنسرت مکانی را با یکهزار و 200 صندلی پیش بینی کرده بودیم ولی تنها 170 بلیت فروختیم و با این وضعیت برای ما برگزاری کنسرت به صرفه نبود.
وی گفت : هزینه برگزاری اینگونه برنامه ها بالاست و برای ما به عنوان بخش خصوصی تامین هزینه ها از راه فروش بلیت مهم است ، چون منبع دیگری برای تامین هزینه ها نداریم .
مقدسی افزود : برگزاری کنسرت را به زمان دیگری موکول کردیم تا بتوانیم با تبلیغات مناسب و در نظر گرفتن زمان بیشتر برای فروش بلیت ، هزینه ها را تامین کنیم .
وی همچنین از افرادی که بلیت کنسرت را خریداری کرده بودند عذرخواهی کرد و گفت : امیدواریم برای این دسته از شهروندان فرهنگ دوست تنکابن عذر ما به عنوان بخش خصوصی و دغدغه ای که برای تامین هزینه ها داریم ، قابل قبول باشد .
تنکابن با جمعیتی بیش از 200 هزار نفر ، پرجمعیت ترین شهرستان غرب مازندران است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین