کد خبر: ۳۸۸۲۴۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

توسعه فرودگاههای فارس زمینه ساز توسعه گردشگری این استان است

مدیرکل فرودگاههای استان فارس با بیان اینکه طرح های توسعه فرودگاههای فارس زمینه ساز توسعه گردشگری این استان است افزود: با اجرای طرح های توسعه در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب ، شیراز برای فرود هواپیماهای پهن پیکر آماده می شود .
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش خبرنگار ایرنا ، رضا بدیعی فرد پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت پنجمین سال تاسیس نمایندگی هواپیمایی ترکیش در شیراز اظهار داشت : ساخت ترمینال بزرگ پروازهای خارجی در شیراز با ظرفیت سه میلیون مسافر و در فضایی به مساحت 23 هزار مترمربع و با هزینه 150 میلیارد تومان از جمله طرح های توسعه است .
وی با بیان اینکه این طرح اکنون 30 درصد پیشرفت دارد گفت : سال گذشته 40 میلیارد تومان برای احداث این طرح هزینه شده است .
مدیرکل فرودگاههای استان فارس همچنین گفت: احداث پارکینگ هواپیماها با وسعت 80 هزار متر مربع و با پیشرفت 90 درصدی از دیگر طرح های توسعه در شیراز است .
بدیعی فرد با بیان اینکه بهسازی سطوح پروازی در فرودگاههای استان فارس در دستانجام است گفت : با اجرای این طرح ها شیراز برای فرود هواپیماهای بزرگ و پهن پیکر آماده می شود .
وی وجود هواپیمایی ترکیش ایر در شیراز را فرصتی برای توسعه صنعت گردشگری دانست و گفت : هنوز از همه ظرفیت های ترکیش ایر در شیراز استفاده نشده است ، حضور این شرکت هواپیمایی می تواند به رونق بیشتر گردشگری بیانجامد.
بدیعی فرد همچنین به حوادث اخیر ترکیه اشاره کرد و گفت : متاسفانه در دنیا شاهدیم که در بسیاری موارد صنعت گردشگری قربانی اهداف تروریسم است ، امید آنکه رکود به وجود آمده ر صنعت گردشگری ترکیه نیز بزودی ترمیم شود و شاهد افزایش سفرهای گردشگری به ترکیه و رونق بیشتر ترکیش ایر باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین