کد خبر: ۳۸۸۳۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۴

مورینیو: ترسی ندارم که بگویم مدعی قهرمانی هستیم

سرمربی منچستریونایتد در اولین نشست خبری خود قبل از دیدار برابر بورنموث شرکت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش ایسنا، منچستریونایتد بعد از قهرمانی در جام خیریه و برتری برابر لسترسیتی با روحیه‌ای خوب فصل جدید لیگ برتر را آغاز می‌کند. مورینیو در نشست خبری قبل از دیدار با بورنموث گفت:‌ به خوبی می‌دانم که دیدار سختی در انتظار ماست. من قبول دارم که ما یکی از شانس‌های نخست قهرمانی در لیگ برتر هستیم ولی این را نیز باید تاکید کنم که رقابت سختی برای قهرمانی در لیگ برتر وجود دارد. رقابت برای قهرمانی بین سه تیم یا حتی بیشتر است و در نهایت اگر تیمی غیر از ما قهرمان لیگ شود به این معنا بوده که بهتر از ما بوده و این از زیبایی فوتبال است.

او گفت: تاکنون از شرایطی که داریم راضی هستیم ولی قطعا بازی سخت و دشواری روز یکشنبه خواهیم داشت. بورنموث تیمی است که مربی خود را تغییر نداده و شیوه فوتبالی خود را حفظ کرده است. بازی برابر این تیمها سخت خواهد بود چرا که آمادگی بالایی دارند.

مورینیو ادامه داد: خیلی از مربیان تیم های دیگر فکر می‌کنند که می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند ولی از گفتن این موضوع در نشست های خبری شان ترس دارند. ما به عنوان منچستریونایتد از همین روز اول این را می گوییم که برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.

سرمربی پرتغالی درباره حضور پوگبا در این تیم گفت: پوگبا تمرینات خودش را با تیم شروع کرده و میتواند از هفته دوم در بازی برابر ساوثهمپتون به میدان برود. من از دو روز قبل می‌دانستم که او قرار است محروم شود ولی از همان اول فکر نمی‌کردم محرومیت با دو اخطار لحاظ شود.

منچستریونایتد در حالی در اولین دیدار به مصاف بورنموث خواهد رفت که پل پوگبا و کریس اسمالینگ را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. امروز اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد پوگبا به دلیل دو اخطاره شدن در بازی آخرش در یوونتوس نمیتواند در این دیدار به میدان برود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین