کد خبر: ۳۸۸۴۱۳
تعداد نظرات: ۱۶۰ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
محمدرضا باهنر مطرح کرد:

میرحسین موسوی شرط رفع حصر را نپذیرفت

مهندس موسوی گفت کاری به آرای درون صندوق ندارم، به قبل از آن کار دارم/ گاهی اصلح را فدای صالح مقبول کنیم/ قاطبه اصولگرایان از احمدی‌نژاد حمایت نمی‌کنند/ از روحانی باید مشروط حمایت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
ایلنا نوشت: روز مصاحبه با محمدرضا باهنر مقارن بود با روز خبرنگار؛ ما اما بدون توجه به این تقارن خود را برای گفت‌گویی چند ساعته با باهنر آماده کرده بودیم. «آقای لابی» بعد از ۲۸ سال حضور در مجلس در دفتر کارش در حال صحبت با تلفن همراهش بود؛ ما نیز به شوخی می‌گفتیم باهنر از همین‌جا در مجلس لابی می‌کند؛ چه اینکه خودش نیز در مصاحبه می‌گفت «حتما در انتخاب هیات‌رییسه کمیسیون‌ها و انتخاب رییس مجلس نقش داشتم»

هنوز پاسخ استقبال گرم باهنر را نداده بودیم که با همان ته‌لهجه کرمانی‌اش، زمان مصاحبه را از  چند ساعت، به چهل دقیقه تقلیل داد و دلیل آن هم حضورش در مراسم ترحیم فرزند یکی از اعضای حزب ذکر کرد.

باهنر که پس از عسکراولادی دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری (احزاب ۱۸ گانه اصولگرا) نیز هست، به شوخی می‌گفت «بزرگ قوم بودن، سختی زیاد دارد؛ بدترینش هم این است که یعنی نفر بعدی نوبت بزرگ قوم -یعنی باهنر- است!»

به همین سادگی مصاحبه‌‌ای که چند دقیقه گذشته از ده صبح آغاز شده بود، باید ۱۱ تمام می‌شد؛ این یعنی قید خیلی از سوال‌ها را باید زد و خیلی به پاسخ‌ها گیر نداد و سراغ سوال بعدی رفت.

باهنر که نسبت به سال گذشته، با صراحت بیشتری پاسخگوی سوال‌ها بود، این روزها رایزنی‌های خود را برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری آغاز کرده است. تردید در حمایت از روحانی یا عدم حمایت از او، به وضوح در گفته‌هایش معلوم بود، با اینهمه در جای جای این گفت‌وگو برای اصلاح‌طلبان کری می‌خواند و می‌گفت بعد از نتیجه انتخابات گفتم ده خرداد -روز انتخاب رییس مجلس- خدمتتان می‌رسیم!

متن گفت‌وگوی باهنر در ادامه می‌آید:

محمدرضا باهنر در گفت‌وگوی تفصیلی خود با خبرنگار سیاسی ایلنا، با تبریک روز خبرنگار و ایام آن اظهار کرد: یک زمانی قرار بود که رسانه بعد چهارم دموکراسی باشد، اما الان به نظر می‌رسد که رسانه‌ها بعد اول دموکراسی هستند. تاثیر رسانه‌ها در مهندسی افکار عمومی مهم است. در کشور ما متاسفانه در غیبت احزاب رسانه‌های کشور ما عموما کارکرد حزبی دارند، البته تلاش می‌کنند اطلاع‌رسانی‌شان دقیق و به‌موقع باشد، اما چون این روزها حجم اطلاعات وسیع است هر رسانه‌ای باید از بین اخبار موجود برخی را انتخاب کند. بر همین اساس انتخاب خبرهای رسانه‌های ما نشان‌دهنده نوعی کارکرد حزبی آنهاست و این هم اشکالی ندارد افرادی که در رسانه‌ها کار می‌کنند، اعتقاداتی دارند اما صحت و دقت در خبر کلیدواژه‌هایی است که دوستان باید رعایت کنند.

اینکه کسی بگوید مجوزم را از جایی بالاتر از ارشاد گرفته‌ام، حرف بی‌ربطی است

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری ضمن اشاره به موضوع انتشار روزنامه یالثارات علیرغم توقیف آن، متذکر شد: این موضوع را شنیدم و تعجب هم کردم. بالاخره ما در کشور قرارمان بر این است که همه در برابر قانون یکسان باشیم. از عالی‌ترین مقام‌های نظام گرفته تا پایین‌ترین فرد جامعه باید در برابر قانون مطیع باشیم و تمکین کنیم. این اتفاق نوظهوری است.

یالثارات باید به قانون تمکین کند

اینکه بگویند ما مجوز خود را از جایی بالاتر از ارشاد گرفتیم هم مسئله بی‌ربطی است که قابل‌قبول هم نیست و بنابراین به قوه قضاییه و دادستانی بازمی گردد که باید اعمال قانون کنند. ممکن است فردی اعتراضی داشته باشد که باید مسیر قانونی خود را طی کند. اصلا ممکن است توقیف به حق یا غیر حق باشد اما به هرحال باید حق را از مسیر قانونی طلب کرد. حضرت امام در جایی که بنی‌صدر بعد از عزلش گفت من قانون را قبول ندارم خطاب به او فرمودند قانون تو را قبول ندارد. همه ما باید به قانون تمکین کنیم و در این میان یالثارات هم مستثنی نیست.

۵ عضو جامعه اسلامی مهندسین، رییس کمیسیون‌های مجلس دهم هستند

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در توضیح کنگره حزب متبوع خود اظهار کرد: سال ۱۳۶۷  مجوز قانونی جامعه اسلامی مهندسین را از وزارت کشور دریافت کردیم و از آن موقع به عنوان یک تشکیلات صنفی و سیاسی کار را جلو می‌بریم و تا به حال ۱۱ کنگره دوسالانه برگزار کردیم.

او ادامه داد: رویکرد جامعه اسلامی مهندسین بیشتر عضویت نخبگان از مهندسان هست و خیلی دنبال گسترش کمیت نبودیم. الان حدود ۵ هزار عضو رسمی در کشور داریم. در همه استان‌های کشور دفتر داریم. در مجموع جامعه اسلامی مهندسین بین دیگر تشکیلات تقریبا تشکل موثری بوده است که کاملا دموکراتیک برخورد می‌کند. ما هر دو سال یکبار انتخابات، اصلاح اساسنامه و گزارش عملکرد داریم و چهارم شهریور دوازدهمین کنگره ما برگزار می‌شود.

انتخاب شورای مرکزی در دستور کار کنگره است

باهنر افزود: دستور کار این کنگره یکی گزارش کار عملکرد دو سال گذشته است و یکی برنامه دو سال آینده است و اگر پیشنهادی در مورد اصلاح اساسنامه و مرامنامه به ما برسد، موظف هستیم آن را بررسی کنیم و اگر تصویب شد، به اطلاع وزارت کشور برسانیم. دستور کار دیگر این کنگره هم انتخابات شورای مرکزی حزب است. شاید بتوان گفت ما یک تشکل کاملا استثنایی هستیم که حتی در استان‌ها نیز مجمع عمومی و کنگره و انتخابات و شورای استان داریم و دبیران استانی ما توسط شورای استان به تهران معرفی می‌شوند و در تهران بعد از بررسی‌های نهایی این افراد مورد تایید قرار می‌گیرند.

او ادامه داد: سعی کردیم سلسله  مراتب تشکیلاتی را هم کاملا دموکراتیک رعایت کنیم. در جریان امور هم جامعه اسلامی مهندسین یکی از تشکل‌هایی است که در جریان اصولگرایی تقریبا نقش موثری را دارد. کمااینکه در اکثر مجالس ده‌گانه بعد از انقلاب تعداد مهندسانی که در مجلس حضور دارند بسیار زیاد و رو به افزایش بوده است. هم‌اکنون هم برخی از روسای کمیسیون‌های مجلس عضو جامعه اسلامی مهندسین هستند. آقایان پورابراهیمی، زاهدی، کوچکی نژاد، شاعری و حسنوند از جمله روسای کمیسیون هایی هستند که در شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین عضویت داشته یا دارند. ما در اکثر مجالس حتی مجالسی که اکثریت آنها اصولگرا نبودند  افراد موثری داشتیم. این دوستان هم نقش موثری در مجلس دارند و ما تلاش می کنیم نوعی پشتوانه فکری برای کارگزاران نظام باشیم.

دنبال کت هزار دلاری پسرم می‌گردم!

باهنر در پاسخ به اینکه می‌گویند وضعیت مالی اعضای جامعه اسلامی مهندسین بسیار خوب است، ابراز کرد:  اگر واقعا افرادی هستند که وضع مالی خوبی دارند به ما هم اطلاع بدهید که قدری پول از آنها بگیریم. (باخنده)

او ادامه داد: الان کنگره ۴ شهریور شاید ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون تومان برای ما هزینه داشته باشد. بیش از هزار نفر در این کنگره حضور دارند و تا الان ۲۵ درصد از این مبلغ بیشتر تامین نشده است. در مورد من یک روز می گفتند که باهنر هم جزو حقوق‌های نجومی بوده است. بعد می‌گفتند باهنر سلطان چای است و یک روز دیگر گفتند پسر باهنر یک کت پوشیده است که هزار دلار قیمت آن بوده است در حالی‌که در آن زمان تنها پسر من ۶ سال بیشتر نداشت هنوز هم دنبال آن کت می‌گردیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اضافه کرد: ما از روز اول در جامعه اسلامی مهندسین اعلام کردیم که نمی‌خواهیم کار اقتصادی انجام دهیم البته فعالیت اقتصادی خلاف شرع هم نیست اما قرار ما از اول این بود که کار اقتصادی نکنیم.

۴۰ سال است دنبال خودم می‌گردم

نماینده سابق چند دوره مجلس در تشریح فعالیت کنونی خود با توجه به عدم حضور خود در مجلس دهم، توضیح داد:  یکی از عزیزان یک روز دنبال من می‌گشت و بعد از ۲۴ ساعت توانست من را پیدا کند و بعد از تماس به من گلایه می‌کرد. به او گفتم من ۴۰ سال  است دنبال خودم می‌گردم و هنوز خودم را پیدا نکردم، چطور توقع دارید در ۲۴ ساعت بتوانی من را پیدا کنی. الان بعد از مجلس نهم نشسته‌ام و دنبال خودم می‌گردم تا بعد از ۴۰ سال خودم را پیدا کنم و ببینم کجای کار هستم. الان من دنبال این می‌گردم که ببینم دقیقا کجا هستم. مانند تیتری که یکی از روزنامه‌ها زده بود «دقیقا کجایی!!»

در حال درست کردن سازمان رای خودمان هستیم

او در پاسخ به اینکه خروجی این گشت‌وگذار و سیر و سلوک در انتخابات هم تاثیر خواهد گذاشت، گفت: حتما. ما جزو تشکل های همسو و موثر در جریان اصولگرا هستیم. در حال حاضر بنده علاوه بر دبیرکلی جامعه اسلامی مهندسین، رئیس جبهه پیروان خط امام  و رهبری هم هستم که ۱۸ تشکل زیر مجموعه این جبهه است. البته به هیچ عنوان نمی‌توانم جای خالی مرحوم عسگراولادی را پر کنم، اما مسئولیت بر عهده من است و در هر انتخابات هم یک جبهه بزرگ اصولگرا برای انتخابات تشکیل می‌شود که ما در آن جبهه هم عضویت داریم. البته جامعه اسلامی مهندسین تنها تشکل تاثیرگذار در جریان اصولگرایی نیست اما قطعا یکی از موثرترین تشکل‌های این تشکل است برای همین هم ما برای انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراها در حال کار کردن و درست کردن سازمان رای خودمان هستیم.

ممکن از یک یا دو ماه آینده به مصادیق انتخابات شوراها ورود کنیم

نایب رییس مجلس نهم افزود: برای ما انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم مهم است و حتی ممکن از یک یا دو ماه آینده به بحث مصادیق برای این انتخابات ورود پیدا کنیم. البته  انتخابات شوراها مثل مجلس نیست که کار متمرکز برای آن انجام شود ما فقط  استان‌ها را قدری کمک و هدایت می‌کنیم و استان‌ها در نهایت خودشان تصمیم می گیرند. در همین راستا جدا از دیگر اصولگرایان لیست نخواهیم داد. تاکید ما همواره این است که جامعه اسلامی مهندسین درون اصولگرایان فعالیت کند و مستقل فعالیت نکند.

فقط در تهران شکست صددرصدی خوردیم

او در پاسخ به اینکه چرا در زمینه کار جمعی، جریان اصولگرا هیچ‌گاه موفق نبوده، یادآور شد: باید ببینیم معیار موفقیت چه چیزی است؟ برای مثال در مجلس دهم اصلاح‌طلبان مدعی هستند که ما شکست صددرصد خوردیم. من هم قبول دارم که ما برای انتخابات مجلس دهم در تهران صددرصد شکست خوردیم و در برخی حوزه‌ها هم همینطور شد، اما من سه روز بعد از برگزاری انتخابات ۷ اسفند نشست خبری برگزار کردم.

به اصلاح‌طلبان گفتم روز انتخاب رییس مجلس خدمتتان می‌رسیم

باهنر افزود: برخی در همان روزها فکر می‌کردند ما در کمای سیاسی بسر می‌بریم اما من گفتم این کنفرانس باید برگزار شود و همان روز اعلام کردم که ما برده‌ایم. وقتی خیلی اصرار شد گفتم ما ۱۰ خرداد خدمت شما می‌رسیم، آن روز یا عارف و یا لاریجانی رئیس مجلس خواهد شد. من مطمئن بودم آقای لاریجانی رئیس مجلس می‌شود چون از تعدا آرای به لاریجانی در تهران و استان‌ها خبر داشتم.

عارف روزی ۲ هزار کیلومتر برای تبلیغات لیست امید در جاده بود

نایب رییس سابق مجلس اظهار داشت: آقای عارف خیلی زحمت کشید. در مرحله دوم شاید روزی بود که او ۲ هزار کیلومتر مسیر طی می‌کرد تا برای دیگر داوطلبان تبلیغات کند و همه تلاششان را کردند اما در نهایت آقای عارف برای ریاست مجلس ۱۰۳ رای داشت.

اگر اصلاح طلبان می‌توانستند رای عارف از ۱۰۳ رای ۱۰۴ بشود ، حتما این کار را  می‌کردند

باهنر خاطرنشان کرد: برخی بعد از این مطرح کردند که به یک عده از اصلاح‌طلبان گفته شده به آقای عارف رای ندهند؛ در حالیکه این حرف‌ها شوخی است. اگر همه اصلاح‌طلبان می‌توانستند همه توان خود را بگذارند که رای عارف از ۱۰۳ رای بشود ۱۰۴ رای، حتما این کار را  می‌کردند و از نظر من ۱۰۳ رای برای آقای عارف پر پر لیوان بود.

کار عارف در مجلس دهم بسیار بزرگ بود

او افزود: در نهایت آقای لاریجانی رئیس مجلس شد. البته من نمی‌خواهم به هیچ عنوان رقیب را سبک بشمارم از ابتدا هم گفتم  مجلس دهم چیزی شبیه مجلس پنجم خواهد بود یعنی در آن اصولگراها حاکم می‌شوند ولی اصلاح‌طلبان هم در آن اقلیت قدرتمندی را خواهند داشت. به نظر من اقلیت ۱۰۰ نفره خیلی بزرگ است.  معتقدم آقای عارف موفقیت بالایی کسب کرد و الان در مجلس فراکسیونی با حدود ۱۰۰ عضو دارد. اما مجلس ۱۲ کمیسیون هم دارد که روسای ۱۰ کمیسیون آن اصولگرایان هستند  با قاطعیت می گویم که در انتخابات مجلس دهم اصولگرایان پیروز شدند، ولی اصلاح‌طلبان هم اقلیت بسیار قدرتمندی داشتند.

در انتخاب اعضای کمیسیون‌های مجلس نقش داشتم

نایب رییس سابق مجلس در پاسخ به اینکه آیا در انتخاب اعضای کمیسیون‌ها از بیرون مجلس نقشی داشتید، گفت: حتما همین طور است. دائم مشورت می‌شد و دوستان مراجعه می‌کردند و جلساتی هم در همین رابطه برگزار کردیم. البته دوستان به بنده محبت دارند و من هم خودم را موظف به دادن مشورت می‌دانم نه اینکه قرار باشد در این مورد امر نهی صورت گیرد. در مسائل سیاسی اصلا امر و نهی معنا ندارد.  در مسائل سیاسی موضوع اقناع مطرح است و این تلاش ها برای مجلس دهم انجام شد.

ممکن است گاهی به تفاهم نرسیم

نماینده هشت دوره مجلس با بیان اینکه در مواردی هم ممکن است دوستان ما نتوانند به تفاهم برسند، توضیح داد: مثلا در انتخابات ناظر برای مجامع در شورای پول و اعتبار دو نماینده اصلاح‌طلب انتخاب شدند یا در هیات نظارت بر انتخابات آقای وکیلی از مجلس انتخاب شد. 

اولین بحث استیضاح را اصلاح طلبان آغاز کردند

برخی می‌خواستند این تعبیر را داشته باشند که عارف و اصلاح‌طلبان در مجلس شکست خوردند، گفتم اصلا این قبول ندارم. بدون شک اصلاح‌طلبان هم موفقیت‌هایی در جریان انتخابات مجلس دهم داشتند که نباید آن را نادیده گرفت، اما در نهایت آقای لاریجانی رئیس مجلس شده و ۱۰ نفر از روسای کمیسیون‌ها هم از جریان اصولگرا هستند. البته معتقدم که مجلس دهم ظرفیت یک مجلس عاقل مدبر کمک‌کننده به دولت در امور مطالبات عمده مردم را دارد. از طرفی هم می‌تواند مجلسی باشد که بازی دربیاورد و شلوغ کند. خیلی جالب است که اولین سر و صدایی که از این مجلس برای استیضاح وزرای دولت یازدهم درآمده است از اصلاح‌طلبان بوده است.

استیضاح در شرایط فعلی کار درستی نیست

باهنر تاکید کرد: اصولگرایان نگفتند که ما می‌خواهیم فلان وزیر را استیضاح کنیم. البته شاید در آینده قصدی برای استیضاح داشته باشند، اما می‌خواهم بگویم تفاوت‌ها در مجلس خیلی پیچیده‌تر از این موارد است. معتقدم در مدت پایان عمر دولت یازدهم به نفع مملکت نیست که بخواهیم وزیری را استیضاح کنیم و بهره‌وری جدی  نخواهد داشت. این به آن معنا نیست که در مورد وزرا حرف نداشته باشیم به نظر من برخی وزرا ضعیف هستند و ممکن است برخی‌ها بتوانند تبدیل به احسن شوند اما استیضاح را در شرایط فعلی به نفع کشور نمی‌دانم.

برای استیضاح باید از وزیر بعدی و تخصص او مطمئن بود

او در تشریح دلایل ایراد نطق موافق برای آخوندی، اظهار داشت: من با همه وزرا خوب هستم. برای این در موافقت با آقای آخوندی صحبت کردم که ایشان استیضاح شده بود. معنا و مفهوم کار سیاسی این نیست که اگر ما از کسی دفاع می‌کنیم یعنی مشکلی با او نداریم و اگر هم از کسی دفاع نمی‌کنیم یعنی تفاهمی با وی نداریم. همه اینها نسبی است، اگر کسی از من بپرسد آیا از آقای آخوندی در کشور وزیر بهتری برای پست وزارت راه و شهرسازی پیدا می‌شود، قطعا پاسخم این است که بله، چنین فردی پیدا خواهد شد، اما از سوی دیگر هم معتقد نیستم که آخوندی فرد بدی است. کاربلد است، ممکن است بپرسند اگر فرد بهتری از آخوندی وجود دارد چرا او را با وی جابه‌جا نمی‌کنند،  پاسخ من این است که این کار ارزشی نخواهد داشت. همواره در مجلس تاکید داشتم که اگر استیضاحی انجام می‌دهیم باید مطمئن باشیم کسی که می‌خواهد جای این وزیر بیاید، باید از وزیر فعلی ۵ نمره بالاتر از نظر علم و تخصص داشته باشد. اگر قرار باشد فردی را برکنار کنیم و فردی را همانند او بگذاریم قطعا ضرر کردیم. باید بپذیریم که هر استیضاحی یکسری هزینه‌هایی هم دارد، بنابراین در موضوع استیضاح باید مطمئن باشیم فردی که جای آن وزیر می‌آید قوی‌تر و کارآمدتر است، در آن مقطع احساس کردم که کسی را بهتر از آقای آخوندی برای پست وزارت راه نداریم و از وی دفاع کردم.

از جایی نظرات کارشناسی و اعتقادی‌ام با احمدی‌نژاد فاصله گرفت

 

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه گفت‌وگو با اشاره به فعالیت‌های احمدی‌نژاد و اینکه بررسی‌ او در چه مرحله‌ای قرار دارد، تاکید کرد: ما هنوز روی مصادیق در مورد هیچ فردی به جمع‌بندی نرسیدیم و هرکسی  را که بگوید می‌خواهم رئیس‌جمهور شوم قطعا در لیست بررسی‌های خود قرار می‌دهیم. بارها هم گفتم بنده در سال ۸۴ رئیس ستاد انتخاباتی آقای لاریجانی بودم. این موضوع همه جا هم ثبت شده است حالا ممکن است همچنان بگویند من احمدی‌نژاد را رئیس‌جمهور کردم.

او ادامه داد: البته ما خیلی تلاش کردیم وقتی آقای احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور شد او را کمک کنیم و همین کار را هم انجام دادیم از یک جایی به بعد دیگر نظرات کارشناسی و حتی اعتقادی‌مان از هم فاصله گرفت.  وقتی از من سوال شد که ایا شما در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده از آقای روحانی حمایت می‌کنید گفتم در حال بررسی هستیم. در مورد احمدی‌نژاد و دیگر گزینه‌ها هم همین را گفتم و می‌گویم.

اگر روحانی در ۶ ماه آینده چند کار جدی انجام ندهد در انتخابات مشکل خواهد داشت

باهنر اضافه کرد: در کشور ما فضای انتخاباتی ریاست‌جمهوری دو ماه مانده به انتخابات شکل می‌گیرد و این مشکلی است که من هم این مساله را نمی‌پسندم، ولی واقعیت همین است.  همه روسای جمهور ما از خاتمی و احمدی‌نژاد و روحانی در دو ماه مانده به انتخابات توانستند آرا را به خود جذب کنند و پیش از آن کسی باور نداشت که این گزینه‌ها به ریاست‌جمهوری برسند و این یک واقعیت برای انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور ماست. بنابراین می‌گوییم می‌خواهیم همه افراد را بررسی کنیم. در واقع ما این چهره‌ها را در کنار هم گذاشتیم و به آنها نمره‌ می‌دهیم در این میان یکسری عوامل محیطی وجود دارد که نمره‌ها را تغییر می‌دهد. معتقدم آقای روحانی در سیاست‌خارجی موفق بوده است، اما اگر روحانی و دولتش نتواند ظرف ۶ ماه آینده چند کار جدی و سنگین برای عبور از رکود انجام دهد و چراغ‌های امیدوارکننده در این رابطه روشن نکند، برای رای گرفتن در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ چه ما بخواهیم چه نخواهیم قطعا مشکل خواهد داشت. اینها هشدارهایی که است که ما از هم‌اکنون به دولت یازدهم می‌دهیم اما در رابطه با اینکه ما در انتخابات از روحانی حمایت می‌کنیم یا خیر باید بگویم ما پای انتخابات نگاه می‌کنیم ببینیم در کنار آقای روحانی چه کسانی هستند و مقایسه خواهیم کرد.

از روحانی باید مشروط حمایت کرد

او در توضیح پروژه عبور از روحانی در میان اصولگرایان و جدی بودن این مسئله عنوان داشت: در میان اصلاح‌طلبان هم این بحث‌ها مطرح است. اصلا این مباحث خیلی نباید باشد.  ما هم می‌گوییم از روحانی باید به شکلِ مشروط حمایت شود، اگر یک زمانی اصلاح‌طلبان هم به این نتیجه برسند که روحانی رای نمی‌آورد، قطعا از او عبور خواهند کرد. هیچ یک از احزاب قرار نیست کاندیدایی را معرفی کنند که رای نمی‌آورد همه می‌خواهند کسی را معرفی کنند که رای آور است وگرنه ممکن است افرادی در ذهن من هم باشند که به درد ریاست‌جمهوری هم می‌خورند، اما زمینه رای ندارند پس باید از آنها صرف‌نظر کنم.

ممکن نیست قاطبه اصولگرایان از احمدی‌نژاد حمایت کنند

نایب رییس سابق مجلس خاطرنشان کرد: نمی‌خواهیم از الان موضع منفی یا مثبت نسبت به کسی داشته باشیم، همان زمان هم که کاندیدایی را معرفی می‌کنیم به صورت منفی در مورد کاندیداهای دیگر صحبت نمی‌کنیم. اما معتقد نیستم که ممکن است قاطبه اصولگرایان از احمدی‌نژاد حمایت می‌کنند، احتمال این فرضیه خیلی ضعیف و حتی نزدیک به صفر است. ما در میان اصولگرایان افرادی را داریم که می‌گویند چاره‌ای جز حمایت از روحانی نداریم از طرفی افرادی هم مثل دبیرکل جامعه روحانیت اعلام می‌کنند خیلی بعید است از روحانی حمایت کنیم بنابراین انواع اظهارات مطرح می‌شود، ولی جمع‌بندی آن را در بهمن و اسفند خواهیم دید.

باهنر در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند اصولگرایان برای ترمیم پایگاه رای خود به احمدی‌نژاد روی خواهند آورد، ابراز داشت: از شما سوال می‌کنم در مجلس دهم اصولگرایان پیروز شدند یا اصلاح‌طلبان؟ الان مجلس دست اصلاح‌طلبان است یا اصولگرایان؟

او اضافه کرد: آقای عارف خودش گفت ما افرادی را داریم که از نردبان لیست امید بالا آمدند ولی به این لیست رای نمی‌دهند. معتقدم در این میان اصولگرایان و لیست امید با هم رقابت می‌کنند  لیست امید موفقیت خیلی بالایی داشت، اما نتوانست مجلس دهم را در دست بگیرد. من ۲۸ سال در مجلس بودم و اجازه بدهید من در این مورد اظهارنظر کنم. مجلس یعنی ۱۲ عضو هیات رئیسه و ۱۲ رئیس کمیسیون. این افراد مدیران عالی مجلس هستند، خب از این ۲۴ نفر ۱۶ نفر اصولگرا هستند و ۸ نفر از لیست امید این کاملا روشن است.

کسی که خط قرمز باشد و ۹۰ درصد رای هم داشته باشد را هم نمی‌پذیریم

او در ادامه توضیح داد: در مورد انتخابات ریاست جمهوری یک زمانی یک فرد می‌شود خط قرمز؛ ما این فرد اگر در جامعه ۹۰ درصد رای هم داشته باشد ما او را به هیچ وجه نمی پذیریم. ممکن است فردی از لحاظ صلاحیتی از نظر ما نمره ۱۸ داشته باشد و دیگری دارای نمره ۱۵ باشد. ما اگر بتوانیم از کسی که نمره ۱۸ دارد حمایت می‌کنیم اما اگر ببینیم وی در جامعه مقبول نیست قطعا از کسی که نمره ۱۵ دارد حمایت خواهیم کرد.

گاهی اصلح را فدای صالح مقبول کنیم

در انتخابات دنبال صالح مقبول هستیم. ممکن است گاهی اصلح را فدای صالح مقبول کنیم. اصلح را چون می‌دانیم رای ندارد کنار می‌گذاریم و دنبال صالحی می‌رویم  که رای دارد. اما ممکن است کسی نمره‌اش زیر ۱۰ باشد در این‌صورت اگر وی مقبول هم باشد از او حمایت نخواهیم کرد و از رقیب دیگر او ولو اینکه رای نیاورد حمایت خواهیم کرد چون همه ما یکسری مواضع اعتقادی و آرزوها داریم و این ها را دنبال می‌کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

بهترین وضعیت ادامه حصر است

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در ادامه در پاسخ به اینکه آیا تاکنون پیگیری در مورد مساله حصر انجام دادید؟ عنوان کرد: در این مورد بارها و بارها گفته شده است. بهترین وضعیتی که می تواند ادامه پیدا کند همان حصر است. اگر دادگاهی بخواهد این آقایان را رسما و طبق قوانین کشور محاکمه کند، حکمشان سنگین خواهد بود و شاید به مصلحت نباشد این حکم در مورد آنها اجرا شود. اما ممکن است پرسیده شود حالا که این عده محاکمه نشدند چرا آزاد ‌نمی‌شوند در پاسخ باید گفت در دنیا کسی را پیدا نمی‌کنیم که علیه یک نظامی اقدام بکند و آزاد باشد. یک زمانی کسی علیه حزب ما حرف می زند و این طبیعی است، اما گاهی هم کسی اپوزوسیون نظام می‌شود، اپوزوسیون نظام در هیچ کجای دنیا اجازه تلاش و فعالیت ندارد. مثل این می‌ماند که به کسی بگوییم تو اجازه انقلاب داری.

او ادامه داد: حتما شما هم می‌دانید که انقلاب اسلامی ما هم غیرقانونی بود چون قوانین زمان پهلوی اجازه انقلاب به کسی نمی‌داد. بنابراین انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام(ره) خلاف قانون وقت بود. برای همین هم در آن زندان و حصر و تبعید و شهادت وجود داشت. یک موقع آقایان می گویند ما می خواهیم زندگی‌مان را بکنیم و کاری هم نداریم، اما یک موقع هم هست که می‌خواهند بیایند بیرون هجمه راه بیندازند! معلوم است که در این مورد نظام اجازه چنین کاری را به آنها نمی دهد.

مهندس موسوی گفت کاری به آرای درون صندوق ندارم، به قبل از آن کار دارم

باهنر در پاسخ به اینکه واقعا معتقدید دو کاندیدای انتخایات ریاست جمهوری سال ۸۸ اپوزیسیون نظام بودند؟ اظهار کرد: بله؛ اپوزیسیون نظام بودند. من خودم به آقای مهندس موسوی گفتم ۵ درصد از صندوق‌ها را به انتخاب شما می‌شماریم اگر اشکالی داشت حرف شما درست است، ایشان گفت نه ما به پروسه قبل از رای اعتراض داریم. در اینجا تکلیف مشخص است مهندس موسوی گفت من کاری به آرای درون صندوق ندارم به قبل از آن کار دارم. وقتی در یک بازی فوتبال یک طرف به داور بگوید من تورا قبول ندارم داور به آن طرف یک کارت قرمز می‌دهد و از بازی بیرونش می‌کند.

به موسوی پیغام دادم، اما قبول نکرد

دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان گفت: اگر قرار باشد دادگاهی برای این افراد برگزار شود حکم اجرایی در مورد آنها خیلی سخت است و نتیجه رای این دادگاه هم به ضرر اصلاح‌طلبان و هم به ضرر خود این افراد خواهد بود. حتی اخیرا هم برای آقای مهندس موسوی پیغام فرستادم که اعلام کند در صورتی که آزاد شود تا سال‌ها فعالیت سیاسی انجام نخواهد داد، اما گویا وی نپذیرفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱۶۰
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
22
184
اقای باهنرمن شما راادم منصفی می دانم درباب حوداث سال 88انصاف نیست فقط موسوی رامقصرقلمدادکردخیلی عوامل بودندکه دست بدست هم دادنداولا احمدی نژادبا ان مناظره ننگین خودهم ابروی نظام رابردوجرقه فتنه رازدبعدازبرگزاری انتخابات متاسفانه دبیرشورای نگهبان که جای تاسف بسیارداردعجولانه به احمدی تبریک گفت دربسیاری ازشهرها قبل ازشمارش اراشایع شدکه احمدی برنده انتخابات است تهران خودتان راببینیدشمارش ارا حداقل 24ساعت طول می کشدچراساعت 12شب اعلام می شوداحمدی برنده است داخراگرعدالتی برای محاکمه باشدهردوطرف به یک اندازه مقصرند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حتما این موارد هم اتفاقس بوده یا مطابق معمول تخلف های جزیی عده ای !!!! بوده . اصلا ربطی ...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
حملات گاز انبری .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
شاید جدیدا ایشان را دیده اید ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
اقای باهنر چه قدر بلبل شده این روزها؟! خیلی در صحنه حضور داره و تحلیلهای آنچنانی و حرف های اینچنانی میزنه؟ !!! خبریه؟!
حبیب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
باید کامنت هhی مثبت و منفی برای مسئولان تلنگری باشد و به این مسئله اهمیت بیشتر بدهند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
آقای باهنر ! میگویید ما اصولگراها برنده مجلس بودیم . خب نفرمودید با چه شرایطی!؟
در شرایطی که 90 درصد نامزدهای اصلاح طلب رد صلاحیت شدند و در اکثر حوزه ها نامزدها یا اصولگرا یا مستقل بودند همین 103 نفر خالص اصلاح طلب یک پیروزی چشمگیر است. یعنی بالای 95 درصد کاندیداهای احراز صلاحیت شده اصلاح طلب بالا امدند. صحبت از پیروزی کردن شما در جایی محلی از اعراب دارد که شرایط یکسان حاکم باشد نه در یک بازی یکطرفه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
از طرفی خود آقای باهنر را هم قبول نداریم..!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
نکته مهم اینست که اقای باهنر هم متهم میکنند و هم از نتیجه محاکمه احتمالی محصورین خبر میدهند ولی از اینکه اجازه دفاع به انها داده شود چیزی نمیگویند سخن دیگر اینکه شما با چه قدرتی به اقای موسوی پیشنهاد میدهی اگر واقعا حکم حصر انها توسط نهادهای امنیتی صادر شده چگونه شما میتوانید توافق کنید با انها
ارش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
گاهی اصلح را فدای ابلهههههههه می کنند.!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
25
379
زمان ثابت كرد كه سخنان موسوي و كروبي در مورد احمدي نژاد درست بود در واقع فتنه گر اصلي احمدي نژاد است
میر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
10
247
اینکه فعالیت سیاسی نکند و قبول نکرد یعنی چه؟جواب این بوده که اشتباه و مشکل از جانب شماها بوده و هست.....
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
11
212
بجای این حرفا از پیشگاه ملت نجیب ایران عذر خواهی کنید تا بلکه خدا بخواهد و از سر تقصیر امثال شماها بگذرند!
روزبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
11
170
موضع روشن نيست! داعيه دين مدارى دارند ولى در حقوق اوليه انسان اتفاق نظر ندارند و اكثرا بنا به مصلحت و محرم و نامحرم دانستن حق و حقوق خيلى انسان ها را پايمال ميكنند
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
16
282
فتنه گر کسی بود که جلو میلیونها عکس ناموس مردم را جلو دروبین اورد ومردم را تحریک کرد و شما جناب باهنر این دنیا ماندگار نیست قدری به مرگ بیندیشیم اقای مهندس موسوی انسانی نجیب وبا شرافتی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
6
119
داستان فتنه بنظر میرسد یک تفکر جدیدی بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
222
24
اقای باهنرحرف درستی زده اقایان موسوی وکروبی بدون فعالیت سیاسی رفع حصرشوندبهتراست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
آنهایی که بخاطر دیگران حق را زیر پا می گذارند وسخن غیر حق بزبان می آورند نباید صحبت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
یکی از افرادی که تاثیر بسیار زیادی در به حصر افتادن آقایان موسوی و کروبی داشته ، همین آقای باهنر بوده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
این ی جک سیاسی است
آنیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
11
207
درستی نظرات میرحسین اظهر من الشمس شده این آقایان هنوز خودشون رو به خواب زدند و مغلطه می کنند اما روزی که در پیشگاه خداوند زمان پاسخگویی برسه دیگه با بازی کردن با کلمات نمیشه حق رو ناحق جلوه داد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
میشه بفرمایید درستی نظرات میر حسین چجوری اظهر من الشمس شده ؟ نکنه
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
شما راحت باش ناشناس...اگر تا حالا نفهمیدی بعد از این هم نمی فهمی.
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
جناب آنیتا اشتباه گفتن.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
16
241
زمان نشان داد موسوی انسان درستکار مومن و صادق است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
منم کاظمشون هستم
کیان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
خیلی ممنون از اینکه بساط شادی و خنده ی ما رو فراهم کردید.
اهورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
خوشم میاد می بینند در حداقل هستند... بازم روشون کم نمیشه (:
یه نگاه به آراء مثبت و منفی بکن اخوی.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
131
چه كسي هست كه نداند ...
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
18
235
آقایان موسوی و کروبی در دل مردم جای دارند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
وقتي ميگوئيد مردم معني آن ميشود همه مردم و اين سخن درست نيست مخالف هم زياد دارند.
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
چرا از ما مردم مایه میذاری لطفا زبان دیگران نشو..!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
شمایی که در پاسخ به این کامنت گفتید ((( مخالف هم زیاد دارند ))) اگر تحت تاثیر تبللیغات مسموم فتنه گران واقعی نبودید ، این حرفو نمیزدید .
اهورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
برادر محسن شما اقلیتی رو شامل میشید که به دلیل قلت تعداد طبق قانون آمار میشه از محاسبه تعدادتون صرفنظر کرد!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
55
آقای با هنر اگر واقعا دنبال خودت می گردی که این راهم دروغ می گویی بنشینفکر کن واقعا چه کار مثبتی جز به قول خودت لابی گری و نقل واقعا مردم از دست تو خسته شده اند و قصد داستند که فردی صالح و صادقی مانند موسوی را بیاورند که ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
5
126
آقای باهنر
اصول گرایان پایگاه قوی مردمی ندارند چه رسد به شما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
بله اصولگراها پایگاه قوی مردمی ندارند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
114
بعد از چند سال که بدترین بد رفتاریها را در حق او انجام دادند تازه به جای اینکه جوابگو باشند شرط برای خروج از حصر برای تعیین می کنند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
5
155
در سال 88 هرچی موسوی گفت سال 92 اصولگراها هم گفتند. جرم موسوی اینه که زودتر از همه فهمید که کشور داره به سمت نابودی میره. درود بر شرافت میرحسین موسوی
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
5
114
فتنه گر افرادی هستند که برای حفظ قدرت و ثروتشان دست به هر کاری می زنند و جان و مال مردم برایشان اهمیتی ندارد.
شعبون بامخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
5
112
بايد از آقاي موسوي و حاميان ايشان حلاليت بخواهید...................
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
146
7
مطمینا توحصربااون امکانات ناب بهش بیشترخوش میگذره.تازه بعدازاون فجایعی که به باراوردنهایتامظلوم نمایی هم می کندوطلبکارهم می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
دوست عزیز! برای خودت متاسف باش .
دو نفر از بهترین و آزاده ترین افراد این کشور که سالها خدمات برای این کشور داشتند به جرم اینکه (( حرف حق و حقیقت )) رو گفتند سالهاست ، در حصر و فشار روحی و روانی هستند .
آنیتا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
امیدوارم اون امکانات ناب قسمتت بشه که حسرت به دل نمونی!
ناشناس
| Germany |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
زیان کارترین افراد کسانی هستند که بخاطر دنیای دیگران آخرت خود را ارزان میفروشند
کورش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
شما که حمایت از حصر می کنی و البته عیبِ غیب داری و از قبل نتیجه یِ همه چیز را می دانی چطور متوجه نشدی کاندیدایِ موردِ علاقه ات این قدر پاک دسته؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
102
آقای باهنر شما ها محکوم هستید چون اگه آقایان موسوی و کروبی محکوم بودن الان تابحال محاکمه میشدند . شما ها که جرات محاکمه این آقایان رو ندارید چطور از مجازات سنگین این عزیزان حرف میزنید . این عزیزان در دل تک تک مردم ایران جای دارن. جانم فدای موسوی و کروبی .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
81
از آقای باهنر باید پرسید ما شیعه "همه دنیا" هستیم یا شیعه امیرالمومنین؟ آیا امیرالمومنین با منتقدین یا معترضینی که دست به اسلحه نبرده بودند اینگونه برخورد می کرد؟ تازه بگذریم که زمان، صحت انتقادات مهندس موسوی به دولت محمود احمدی نژاد در قبل از انتخابات و صحت برخی دلایل معترضین پس از انتخابات را هم اثبات کرده است.
ناشناس
|
Germany
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
90
2
اقای ناشناس لطفاشماازدل مردم حرف نزن.بلکه می شودازاخبارحاصله فهمیدکه انها دردل ضدانقلاب ودشمنان اسلام جای دارند.البته به اضافه دل امثال,شما.
پاسخ ها
اهورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
بستگی داره اخبار حاصله از کجا حاصل شده باشه!
زهره
| Canada |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
آقای ناشناس
. معلوم است که اصلا انقلاب را نشناخته ای که به میر حسین موسوی تهمت ضد انقلاب بودن میزنی.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
اخبار حاصله از انبار ساندیس به گوش شما رفته دادا!
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
60
ای کاش در انتخابات شرکت می کردید آقای با هنر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
5
90
خداوند هم نظران احمدی نژاد را در این دنیا رسوا گرداند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
از این رسواتر؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
63
باز بگویید ماست سیاه است!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
48
توی سینه‌اش جان جان جان

یه جنگل ستاره داره، جان جان، یه جنگل ستاره داره


لبش خنده نور، دلش شعله شور

صداش چشمه و یادش آهوی جنگل دور
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
یعنی چی ؟ ...
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
8
108
زنده باد خاتمی موسوی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
79
حصر این 2نفر مهمه یا رسیدگی به تخلفات احمدینژاد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
هر دو مهمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
72
آقای باهنر میدانید خدای ما الله است و نه فرد. بنابراین کار ما برای خشنودی خدا است و نه یک فرد که همچون ما بدنیا آمده و همچون ما از دنیا خواهد رفت. آقای باهنر ما برده نیستیم و نخواهیم بود و جز الله خدایی نداریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
افرادی چون باهنر بجای آنکه مردم را به خداپرستی دعوت نمایند به برده بودن دعوت میکنند
محمدجعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
72
گفتند:"در هیچ جای دنیا کسی نیست که علیه نظامی اقدام کند و آزاد باشد،"
پس چرا در بقیه زمینه ها از سایر کشورها الگو نمی گیرید؟
علی
|
Seychelles
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
82
عامل اصلی فتنه 88 احمدی نژاد بود.کروبی وموسوی قربانی صداقت وپاکدستی .خودشان شدند.
اصلاحات
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
59
درود.به خدا به ایزد به پروردگاربزرگ سوگند نامزدان مورد نظر مردم از سوی هیات نظارت حذف شده بودند ما در خیلی شهرها حتی تهران به تعداد نیروی اصلاح و تدبیر و امید کاندیدا نداشتیم.خیلی از آنانی که حمایت کردیم اصولگرا بودند و یار غار آقای لاریجانی مانند کاظم جلالی. به خدا کسی نبود جناب باهنر. وگرنه مجلس ششم دوباره تکرار شده بود.از شما بعیده.جریان موسوی کروبی خاتمی هاشمی را همه می دانند.سپاس. بیدار شو جانم.
حبیب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
18
فقط بابام
روستایی
|
United States of America
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
64
اقای باهنر!همه چیز برای مردم به اثبات رسیده .مردم شماراهم می شناسند.
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
62
و چند سوال که مطرحه؟
چطور نتایج انتخابات از یک هفته قبل از انتخابات از طریقِ سایت هایِ اصولگرا و روزنامه کیهان اعلام شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
49
گفتند:"در هیچ جای دنیا کسی نیست که علیه نظامی اقدام کند و آزاد باشد،"
اقای احمدی نژاد هم با قهر یازده روزه در مقابل نظام ایستاد چرا کسی چیزی نگفت.
اگر فرض کنیم تمام تخلفات ایشان دروغ باشدقهر یازده روزه که اظهرو من الشمس است.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
جناب باهنر طبق آموزه های دینی همه خواهیم مرد و در روز محشر باید پاسخگوی اعمالمان باشیم . این پاسخگوئی همه جانبه است و خوشبختانه امکان پارتی بازی وجود ندارد .
غیاثی
|
United States of America
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
54
آقای باهنر لطف قرمایید و بگویید در حال حاضر شما چه کاره این مملکت هستید که در مورد موضوعات مهم کشور نظر میدید!!! باز هم حکایت آب سر بالاست....
کارگر مخابرات روستایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
67
درود بر موسوی وکربی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
3
44
درود بر موسوی ......
بصیرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
38
گنه کرددربلخ آهنگری به شوشترزدندگردن مسگری _ اهانت به اشخاص غیرکاندیددرمناظره ازسوی احمدی نژادموجب اتفاقات 88شده است وحمایت ازایشان درآن مقطع اصولی نبوده وبه مصلحت نظام نبوده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
40
زمانى كه اقايان موسوى وكروبى از ياران امام خميني بودند اين آقاى احمدى نژاد كجا تشريف داشتند چطور يكدفعه دوستان به دشمن تبديل شدند خدا را شكر كه ماهيت احمدى هم براى مردم مشخص شد ومعلوم شد فتنه گر كيست
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
28
جناب باهنر جواب اینوبدید تا معلوم بشه کی فنته گر بوده و کی اپوزیسیون نظام کی برای این نظام و مردم کار کرده و کی به خاطر منافع خودش و اطرافیانش نظام و مردم را قربانی کرده
آراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
32
چرا در مورد جناب موسوی و کروبی به افکار و نظرات عمومی جامعه توجه نمی شود . چه کسی مسوول این همه گرفتاری و فسادی که کشور را فرا گرفته است ، می باشد ؟ فقر ، بیکاری ، اعتیاد و تعطیلی کارخانه ها و ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
28
آقای باهنر ! میگویید ما اصولگراها برنده مجلس بودیم . خب نفرمودید با چه شرایطی!؟
در شرایطی که 90 درصد نامزدهای اصلاح طلب رد صلاحیت شدند و در اکثر حوزه ها نامزدها یا اصولگرا یا مستقل بودند همین 103 نفر خالص اصلاح طلب یک پیروزی چشمگیر است. یعنی بالای 95 درصد کاندیداهای احراز صلاحیت شده اصلاح طلب بالا امدند. صحبت از پیروزی کردن شما در جایی محلی از اعراب دارد که شرایط یکسان حاکم باشد نه در یک بازی یکطرفه.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
37
اقای باهنرخداوندرحمت کن اقای عسکراولادی را که قبل ازمرگش اعتراف کردکه درموردموسوی اشتباه کرده .......
قاسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
2
38
شماها چرا ازفعالیت اقای موسوی واهمه داریداگرایشان اقبال مردمی نداردچه اشکالی داردکه فعالیت داشته باشدچراجرثومه فساداحمدی بایدفعالیت کنداگرایشان درخط خودتان نبودقطعا درحصربودند
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
38
چقدر نظرات این سایت با صراط نیوز متفاوته؟؟؟؟؟ متعلق به کدوم گروهه صراط نیوز که رو اعصاب هستن؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
ساندیس خور!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
صراط نیوز نظرات مخالف رو نمی ذاره...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
1
54
آقای باهنر به خدا قسم که جناب آقای مهندس موسوی میلیونها طرفدار داره و بین مردم محبوب هستند تا کی باید در حصر باشند لااقل به مردم طرفدار ایشان احترام بگذارید . راستی شما خودتان چقدر طرفدار دارید?
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
یوسف را هم برادرانش به چاه انداختند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
53
زمان همه چیز رو روشن کرد..همه ی مردم فهمیدن حق با کی بوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
43
شما عددی نیستی در مورد آقای میرحسین حرف بزنی داداش !! ..............
امرایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
27
عاشق از قاضی نترسد می بیار
تاجی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
27
باباجان بگید انتقاد جرم هستش دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
40
درود بر موسوی کروبی باهنر دوباره رفت مجلس اگر کاندید می شد رای نمی آورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
4
18
سلام خدمت همه دوستانی که به نوبه خود اظهار نظر کردند.لیکن دوستان ، پشت پرده سیاست را کسی نمیداند چه خبر است؟وتا جایی که مطمئن نیستیم ویقین نداریم راجع به هیچ انسانی اظهار نظر نکنیم .برای همین باید با احتیاط حرکت کرد و حرف زد و از خدا استمداد طلبید.
پاسخ ها
اهورا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
شما به عقلتون مراجعه بفرمایید،همه چیز واضح و مشخصه... تشخیص حق و باطل انقدرها هم سخت نیست مگه اینکه عمدا آدم خودش رو به خواب بزنه!
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
22
زمانی بچه بودم و عکس اقای موسوی وامام در کلاس درس بود نمیدانم چرا هم امام وهم اقای موسوی را بین ان عکس ها بیشتر دوست داشتم ان زمان اصلا احمدی نژاد نامی وجود نداشت ایشان بادرایت کشور را همراه ریس جمهور ان زمان باجنگ که داشتیم اداره کردند زمانی که 8سال جنگ بود وهمه ی مردم در رفاه بودند ولی انگار ورق برگشته الان در جنگیم وخود نمی دانیم من کار به هیچ گروه سیاسی ندارم ولی کاش باز همان کابینه دولت زمان جنگ 8ساله باز می امد کاش لا اقل با اقای روحانی یکی بودند در کنارشان نه مقابلشان
دل شکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
49
جرم اقایان موسوی کروبی وخاتمی این است که 8سال زودتر فهمیدند کشور رو به بدبختی است گالیله وقتی گفت زمین گرد وبدور خورشید می گرذ به او گفتند تو کفر می گویی !!!!ا.............
ناشناس
|
Germany
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
36
امیدوارم انشاالله آقای باهنر هم مانند مرحوم حبیب الله عسکر اولادی که با گفتن حرف حق در ماههای پایان عمرش عاقبت به خیر شد ایشان هم به همین قیاس نهایتا رستگار شوند.
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
37
چه قدر بعضی ها منو یاد سنگ پای قزوین میندازن............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
28
آگاهی بیشتر مردم و انتخاب مجدد اصلاح طلبان ثمره این پیروزی است.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
23
4
خیلی مشخصه که این نظرات مال معدود آدم هایی است که مدام دارن نظر میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
22
آقای با هنر
حال که از سیاست کنار کشیده ای بفکر باقی گزاردن نام نیکی از خود باش . بفکر فردا و پس فردا باش .
توحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
2
32
دلسوز واقعی این کشور و مردم، مهندس موسوی و آقای کروبی بودند، خدا خیرشان دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
28
آزادی ویا حصر رابه رفراندوم بگذارید وهمه را راحت کنید.(راه حل مشکل)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
من پیشنهاد می کنم در یکی از همین سایت ها رفراندوم بذارن راحت تر و بهتره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
21
مردم اون مردم قدیم نیستن همه بیدار شدن دیگه موسوی فدای مصلحت طلبی بعضی از اقایان شد .
ناشناس
|
Austria
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
19
آقای باهنر اگر صداقت دارند مجوز عدم فعالیت سیاسی احمدی نژاد را به دلیل ... بگیرند.
دل شکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
2
28
جرم اقایان موسوی کروبی وخاتمی این است که 8سال زودتر فهمیدند
دل شکسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
2
26
جرم اقایان موسوی کروبی وخاتمی این است که 8سال زودتر فهمیدند کشور رو به بدبختی است .
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
21
آقای باهنر میشه بفرمایید شما سر خود این پیشنهاد رو به مهندس دادید یا از طرف کسی ؟اگه سر خود بوده که شما چکاره مملکتید که شرط میذارید و اگر از طرف کسی هست شجاعت داشته باشید و نام ببرید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
16
راستي الان بفكرم رسيد حتما توليدكننده !! واژه ناب !!؟؟؟ فتنه هم ايشون بوده ازفرهنگستانشون دراوردنداحتمالا
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
19
کشور نابود شده
هیچ اقتصادی وجود نداره
هیچچچچچچچچچچ
نيما
|
United States of America
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
11
مشكا اينجاست كه كشور ما همه چيز را فداي خودخواهي هاي خودشان ميكنند
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
2
15
راست میگه موسوی
نتایج قبل از انتخابات تایید پیروزی موسوی بود .
خود باهنر هم این رو میدونه ولی کتمان می کنه
ضبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
14
موسوی دارای شعور ودرک وفهم کامل است. چگونه اجبار زورو فشار را قبول کند در حصر باشد حداقل برایش شرافتی دارد تا قبول کند حرفی زوری را که. مغزش نمی پذیرد
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
12
1
آبادانی ملت مهمتر از همه چیزی است که به فکر چندانسان طمع کار باشیم.
نصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
2
28
معلومه که نباید بپذیره! حصر غیر قانونی و بدون محاکمه را اجبارآ تحمل کرده ، دیگه شرط برای چی !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
13
اقای باهنر این دنیا محل گذر است
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
1
15
مگر کشورمان جمهوری واسلامی نیست پس چرا از به رفراندم گذاشتن حصر نگرانیم درود بر مظلومین عالم درود بر انسانهای پاک ونجیب درود بر انسانهای با شرافت درود بر مهندس موسوی وحجت الاسلام کروبی
رل شکسته در حصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
16
تاریخ را مرورکنید ومنصفانه قضاوت کنید
رل شکسته در حصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
16
تاریخ را مرورکنید ومنصفانه قضاوت کنید هروقت ما ایرانیان داریم در دنیا پیشرفت می کنیم وبه قولی ساده قوی می شویم اتفاقی افتاد وکشور 50سال به عقب برگشت تازه داشتیم جنگ وخرابی ان را فراموش می کردیم وبه اینده امیدوار که بتوانیم پیشرفتی زیاد ی که در خور کشور است ولی با سیاستی که بنظر از خارج هدایت شده بود احمدی نژاد پیدا شد کسی که اودا نمی شناخت و حال فهمیده اند دلسوز مردم وکشور این ها که در حصرند بوده نه احمدی نژاد چرا وچرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
تفسیر دایی جان ناپلئونی!
بدترین دشمن انسانها حماقت است. حماقت احمدی نژاد را به قدرت رساند نه خارجیها۰
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
23
اگر راست می گوید در هر استان نظر خواهی ابنتر نتی برگزار نمایید بعد ببینید کروبی وموسوی چقدر طرفدار دارند. ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
25
اگه جرات دارید در باره مخالفان و موافقان آقایان موسوی و کروبی یه رفراندوم بگذارید تا نتیجه را ببینید.

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
زهرا
|
Canada
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
18
آقای باهنر مسلمانی حکم میکند در مورد افرادی که امثال شما ۲۰۰۰ روز در حصرشان گذاشته اند و امکان پاسخگویی ندارند صحبتی نکنید۰ خیلی سخت است؟
سکوت !! لطفا ساکت!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
16
دوستان فکر کنید اگر جواب قانع کننده داشتید مرا هم راهنمائی کنید
من فعلا کاری ندارم موسوی کیه حصر چیه اما در مورد پیشنهاد باهنر میگویم در رابطه با حصر باهنر درکجای جدول قرار دارد که پیام میدهد و مطمئن است اگر جواب پیامش مثبت باشد حصر میشکند
آقای باهنر و امثال ایشون قاضی هستند؟ آخه میشه قبول کرد که مملکتی قانون مدار باشد اما امثال باهنر بدون داشتن منصب قانونی در مورد یه چیزی تصمیم بگیرند

روی این موضوع فکر کنیم خیلی کار ها و سوالات حل شدنی است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
16
آقای مهندس باهنر سلام: فرض کنید شما کاندید بودید و رقیب شما به دلیل اینکه دوم شخص مملکت و اول شخص اجرایی کشور است و به تمام پرونده ها دسترسی ذارد و باید امین مردم باشد. در تمام گذشته شما چه اقتصادی جه سیاسی و غیره سرک می کشید، تا با بدتریین اصول انسانی شما را از دور خارج کند و در نهایت چیزی پیدا نمی کرد و با شعار بگم بگم عکس .... را بالا می برد، چه واکنشی از خود نشان میدادید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
حصر حداقل مجازات آقای بگم بگم بود.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
12
با این کامنتا بوی بهبود ز اوضاع جهان میبینیم
هلیلیh
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
2
18
ما بخاطر کروبی وموسوی از این نظام خشک فاصله گرفته ایم اگر موسوی و کروبی رفع حصر را با شروط باهنر و امثال باهنر بپذیرند علاقه مردم وجوانان نسبت به ایندو مخدوش خواهد شدد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
2
16
کروبی و موسوی در فکر مردم ازاد اندیش مسلمان جا دارند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
2
ولی نمیمونه...
قلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
18
اقای باهنر خدائی خجالت نمی کشید بعد از 7 سال که همه چیز روشن شده دوباره
ناشناس
|
United States of America
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
10
توبه !!!! اين ديگه چه صيغه اي است ؟! پس قانون چه ميشه ؟
يعني اگه ب ز هم كه به اعدام محكوم شده اگه توبه كنه ازاد ميشه ؟؟؟؟
اقايان شما داريد خورده حساب هاي قديم رو با اين ها صاف ميكنيد ! اگه خلاف كردن اگه قانون ميگه
اعدام ، اعدامشان كنيد اگه نه اين رو كم كني ها چيه !
شما داريد با اين جريان كه قانوني بايد قضاوت بشه إحساسي بر خورد ميكنيد و اين نقض قانون اساسي است كه شهيدان با خون خود ان را امضاء كرد اند !!!!
اقايان به خودتان بياييد !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
16
فتنه گر اصلی احمدی نزاد است
ناشناس
|
Canada
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
10
توبه فقط به درگاه خداوند متعال بوده و یک امر قلبی است نه به درگاه اصولگرایان و یک امر صدا و سیمایی!
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
8
اقاي با هنر لطفا كمي استراحت و عبادت كنيد. دوران زحمت هاي شما براي كشور تمام شده و اجازه بدهيد ديگران هم خدمت كنند.
علی معرف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
10
باهنر هم واس ما کارشناس هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
15
فتنه گر اصلی احمدی نژاد بود و ...........
جواد جون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
9
.....اقا همه چیز هیچ ! اجاره دهید دو مرتبه بیان میدان ............
داد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
6
تا مردم نشان بدهند چه کسی را می خواهند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
9
من دردهه اول انقلاب همیشه از خودم میپرسیدم این شهید مطهری مگه چه فرقی با بقیه داشته که اینقدر نامش سر زبانها است تا اینکه از سال 1388 به بعد رفتار دکتر علی مطهری را دیدم و متوجه شدم شهید مطهری فردی کاملا وابسته به آزادگی انصاف و عدالت بوده .
آقای باهنر باید این را بداند که نسل امروز از روی رفتار ایشان را رصد می کنند
آزادی و عدالت برای انسانیت مثل هوا و آب میماند برای انسان و اگر این دو را از انسانیت بگیرند همان اتفاقی برای انسانیت میافتد که آب و هوا را از انسان بگیرند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
16
دمش گرم که همچنان یک لنگر امید و آرامش برای مردم و خار چشم مقدس مابان و دلواپسان است و مهمترین عامل انتخاب مجدد اصلاح طلبان و اعتدالگرایان... نام تو جاودان موسوی قهرمان
اسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
9
به نظرم یکی از یاران احمدی نژاد همین باهنره. به نظر آقای باهنر از احمدی نژاد خیلی احمدی نژادتره
heran
|
United States of America
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
7
اقای باهنر یادته می گفتی افکار عمومی رورو ما میسازیم خوب حالا چی می گی ودرجایی هم فرمودی احمدی بدرد دییس جمهوری میخوره
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
12
احمدی نژاد تو دادگاهش شرکت نمیکنه وبه یه ورشم نیس، بعد صحبت از قانون میکنن. بیخیال حاجی....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
13
اعتراض سر پولی است که در کمتر از دو ماه مانده به انتخابات با عنوان سود سهام عدالت در بین بیش از ده میلیون روستایی توزیع شد. یعنی خرید رای آن هم به مبلغ نفری 80هزار تومان آن هم ارزش آن مبلغ در سال 88 .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
11
دروغ ممنوع .دروغگو دشمن خداست پس دشمن مردم هم است!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۹
0
7
مسبب اصلی همه اتفاقات احمدی... بوده خدامی داند وبس
بگم بگم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
1
یا حسین میر حسین ..............................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
2
اقاي باهنر سخن معرفي هست كه مي گويد : خواب زده را مي توان بيدار كرد ولي كسي را كه خودش را به خواب زده هر گز نمي توان بيدار كرد شما جناب مصداق همين سخن هستيد واما شما اصولگرايان مي دانيد كه دريك رقابت مساوي هيچ جايگاهي در بين مردم ايران نداريد ان وقت با ان شرايط نابرابر افتخار مي كنيد كه اصولگرايان پيروز انتخابات بوده اند واقعا متاسفم واما در مورد اقايان موسوي وكروبي اگر شهامت داريد يك نظر خواهي بفرماييد تا بفهميد اين دو بزرگوار چقدر در دل ملت ايران جا دارند
ناشناس
|
United States of America
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
4
مردم طرفدار حق هستند، ببینید احمدی نژاد چقدر اعتماد مردم را سلب کرد، هنوز اصولگرایان دارند از وی طرفداری می کنند. توصیه می کنم آفتاب یک برنامه نظرسنجی (زای گیری) از مردم در رابطه با حصر آقایان آبروی نظام برگزار کند، آنموقع مشخص خواهد شد که مردم واقعی کدامند!
حسین نادری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
4
دروغ ممنوع آقای باهنر .....اینو تابلو کنید بزنید تو سر در خونتون ...
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۰
0
1
نظر سنجی
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۴
0
0
آقای باهنرزرنگترازاین حرفاست مر دبودخودشو کاندیدمیکرد تاببینه این مر دم فهیم اونوبااوردنگی مثل بقیه رفیقاش ازمجلس بیرون مینداختن حالا تواین مملکت داره اظهارنظرمیکنه اینهاخودشون فتنه هستن ......
mooradi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
1
1
زمانی که موسوی نخست وزیر جنگ بود احمدی نژاد کجا بود اقای با هنر از خدا بترسید
کوروش امیرهخامنش
|
Germany
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
1
1
هشت سال جنگ یک مرددرستکارنخست وزیرجمهوری اسلامی ایران بودوآن هم جناب آقای مهندس میرحسین موسوی بود.انشاالله خداوندتبارک وتعالی به مهندس میرحسین موسوی طول عمرباعزت و 120 ساله عنایت بفرماید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
1
0
آقاى باهنر ديگه وقتشه اين حصر ب اتمام برسه،تا كى بايد اين آدمهاى بى گناه توى حصر باشن؟چون موسوى ب فكر پيشرفت مردم وآينده كشور بود بايد اينطور باهاش رفتار شه؟پس كو عدالتى ك ازش صحبت مى كنيد؟وجدانتون كجاس؟تو كدوم قانون بدون دادگاه ب كسى حكم ميدن؟درود بر شرف موسوى و كروبى
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
1
1
حصر کمترین چیزی است برای خائنین به نظام آنها باید اعدام میشدند داداش شما که تحلیل سیاسی نداری نظر نگذار کشور رو به ورطه نابودی کشوندند چشم طمع بیگانگان رو به سمت کشور انداختند امروز مدعی حقوقی پیدا کردند نظام در مقابل این افراد خائن خیلی صبوری کرده .
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
یه روزی هم حصر شکسته میشه....بترسید از اون روزی که قلب میرحسین کار دستش بده و تو حصر.............
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۴
0
0
به نظر من یک رفراندوم بگذارید و ببینید مردم چه میگویند. بزارید مردم در مورد میرحسین و کروبی قضاوت کنند. ببینید میرحسین و کروبی چقدر محبوبیت دارند
کوروش امیرهخامنش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۰
0
1
سلام احسن نظرمن هم همینطوراست این خیلی مهم است بایددراسرع وقت یک رفراندم بگذاریدتا معلوم شودکه مهندس میرحسین موسوی وکروبی ومحموداحمدی نژادکدامیک درمیان ملت ایران از اکثریت محبوبیت برخوردارهستند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین