کد خبر: ۳۸۸۴۴۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

عضو جبهه یکتا: نیروهای ارزشی دنبال تشکیل جبهه متحد برای انتخابات ریاست جمهوری هستند

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی گفت که نیروهای ارزشی به دنبال تشکیل جبهه متحد برای انتخابات ریاست جمهوری هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
 ایسنا نوشت: حمیدرضا حاجی بابایی اظهار کرد:‌ این که فکر کنید هماهنگی‌هایی در سطح گسترده در خصوص انتخابات ریاست جمهوری انجام شده، این طور نیست، اما کارها از یک جایی شروع شده و نیروهای ارزشی در جامعه به دنبال این هستند که یک هماهنگی لازم را ایجاد کنند؛ یعنی یک جبهه متحد داشته باشند و در آن به توافق برسند.

وی افزود: ما همچنین علاقمندیم که جبهه اصلاحات هم به وحدت برسد تا رقابت تنگاتنگی در انتخابات سال 96 رقم بخورد و شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم؛ به نحوی که به بتواند بر اقتدار و امنیت کشور مخصوصا در بعد خارجی تاثیر گذار باشد.

حاجی بابایی یاد آور شد: البته هر دو طرف سختی‌هایی دارند که با قدری هماهنگی هموار خواهد شد و ما نهایتا می‌توانیم به جمع بندی خوبی برسیم.

این عضو جبهه یکتا در ادامه درباره‌ گزینه‌های محتمل اصولگرایان برای انتخابات آینده ریاست جمهوری گفت: در حال حاضر بحث ما شخص نیست بلکه ما در رابطه با همگرایی و شاخص‌های ریاست جمهوری بحث می‌کنیم تا به یک گزینه برسیم. هر جریانی بخواهد جز این حرکت کند شکست می‌خورد. لذا هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان، باید به یک گزینه برسند. البته ممکن است در ابتدا چند گزینه مطرح باشد، و بعد از انجام بررسی‌های لازم به یک گزینه برسیم.

این نماینده مجلس در پایان با بیان این که فراکسیون ولایت در مجلس نیز توانسته تاکنون تاثیرگذاری خوبی داشته باشد، ابراز امیدواری کرد که هر چه سریعتر شورای مرکزی و ارکان این فراکسیون شکل بگیرد تا این تشکل اصولگرا بتواند کارش را پرقدرت جلو ببرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین