کد خبر: ۳۸۸۵۴۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

ورود تاکسی های فرسوده به منطقه 12 تهران ممنوع شد

شهردار منطقه 12 تهران گفت: ورود و تردد تاکسی های فرسوده(پیکان) در سطح این منطقه از ابتدای مهرماه امسال ممنوع است.
آفتاب‌‌نیوز :
عابد ملکی افزود: طرح ممنوعیت ورود و تردد تاکسی های فرسوده در منطقه 12 با مشارکت و همراهی پلیس راهور و نظارت سازمان ورود تاکسی های فرسوده به منطقه 12 تهران ممنوع شدتاکسیرانی تهران اجرا می شود. 

وی با اشاره به اینکه مرحله اول طرح ترافیکی کاهش(LEZ) از ابتدای شهریور ماه در تهران آغاز می شود اظهار کرد: براساس بررسی های انجام شده حدود 250 تاکسی فرسوده و پیکان در خطوط تاکسیرانی منطقه 12 مشغول فعالیت هستند که مقرر شده این تعداد تاکسی از ابتدای مهرماه امکان تردد در این منطقه را نداشته باشند. 

وی خاطرنشان کرد: براساس تأکیدات مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران، صاحبان تاکسی های پیکان فرسوده منطقه می توانند با ثبت نام در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده از تسهیلات ویژه ای که در این خصوص در نظر گرفته شده، استفاده کنند. 

به گزارش ایرنا، شهردار منطقه 12 با اشاره به اینکه از ابتدای مهرماه گشت های نظارتی تاکسیرانی با همکاری شهرداری منطقه برای جلوگیری از تردد تاکسی های فرسوده و نظارت بر تخلفات رانندگان تاکسی راه اندازی خواهد شد تاکید کرد: گشت های نظارتی در 50 نقطه از محدوده منطقه 12 پایتخت به عنوان یکی از مناطق پرتردد تاکسی ها مستقر خواهند شد. 

به گفته وی، تخلف تردد تاکسی های فرسوده در محدوده منطقه 12 تهران از طریق دوربین های هوشمند و کنترلی ثبت و ضبط خواهد شد. 

منطقه 12 شهر تهران از سمت شمال به خیابان انقلاب اسلامی، از سمت جنوب به خیابان شوش، از سمت شرق به خیابان 17 شهریور و از سمت غرب به خیابان های حافظ و وحدت اسلامی محدود می شود. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین