کد خبر: ۳۸۸۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

جنتی: تمام ظرفیت‌های وزارت فرهنگ برای مشهد 2017 بسیج می‌شود

علی جنتی گفت: تمامی ظرفیت‌های وزارت و سازمان‌ها و نهادهای وابسته برای برگزاری شایسته مشهد 2017 به کار گرفته می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز در نشست مشهد 2017؛ پایتخت فرهنگ اسلامی در محل دفتر استاندار خراسان رضوی سخن می‌گفت، اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های مختلف اعم از قرآنی، صنعت نشر، شعر و ادب و بخش‌های هنری به ویژه تجسمی، خوشنویسی، نمایشی، سینمایی و دیگر برنامه‌های خود موضوع مشهد 2017 را پیگیری خواهد کرد.

وی ادامه داد: سایر معاونت‌ها و سازمان‌ها وابسته نیز با جدیت موضوع را در حوزه‌های کاری خود دنبال می‌کنند همان‌طور که سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی تمرکزش را بر امور مربوط به سایر کشورها، دعوت از میهمانان و شخصیت‌های خارجی و فعالیت‌های مربوط به این موضوع در خارج از کشور گذاشته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان  کرد: مشهدالرضا پایتخت فرهنگ اسلامی نامگذاری شده بنابراین در فعالیت‌های این حوزه باید بعد فرهنگی غالب باشد.

جنتی گفت: در اجرای پروژه‌ها باید کار متناسب با امکانات دیده شود و به نسبت امکانات برای اجرای سریع پروژه‌های ضروری برنامه ریزی شود. باید همه مجموعه‌ها در تمام امور مربوط به مشهد 2017 از لوگوی مصوب استفاده کنند.

در ادامه این نشست استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: استان از تمام ظرفیت‌های خود در مشهد 2017 استفاده می‌کند البته هماهنگی‌های ملی نیز قابل تقدیر است.

علیرضا رشیدیان با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص مشهد 2017 عنوان کرد: این مصوبه بنیان و مبنای خوبی برای پیگیری اقدامات دستگاهی در همین حوزه است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: پروژه‌های این حوزه در دو سطح برنامه ریزی شده که شامل 107 پروژه با مجموع اعتبار 16 هزار و 790 میلیارد ریال است که از این میزان 52 پروژه در اولویت نخست قرار دارند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اعتبارات لازم از چند محل شامل بخش دولتی، عمومی، خصوصی و تسهیلات بانکی تامین خواهد شد که در همین راستا تاکنون سه هزار و 800 میلیارد ریال از محل اعتبارات بخش دولتی تامین شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
0
0
فرهنگ بدون موسیقی :/
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین