کد خبر: ۳۸۸۵۹۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳

۱۹ سال انتظار برای رهاشدن از قصاص

عامل قتل پسر سرباز با گذشت 19 سال از وقوع جنایت برای رهایی از قصاص نیازمند کمک خیران است.
آفتاب‌‌نیوز :
رسیدگی به این پرونده تیر ماه سال 76 همزمان با مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان های جنوب تهران آغاز شد.با حضور ماموران، پسر جوانی که همراه فرد فوت شده بود، ادعا کرد: پسر جوان به اسم هادی دوست من است که به علت زیاده روی در مصرف هروئین جانش را از دست داده است.

در ادامه با بررسی پزشک جنایی مشخص شد هادی به علت فشار به عناصر گردن و خفگی جانش را از دست داده است. با دستگیری پسر جوان به نام آرمین او مدعی شد هیچ نقشی در قتل نداشته و دوستش مجید مرتکب قتل شده است.

با دستگیری متهم، او در بازجویی با اعتراف به قتل گفت: من و آرمین در خانه بودیم که هادی برای مصرف مواد به آنجا آمد. دقایقی پس از مصرف هروئین، او شروع به فحاشی کرد که من با طنابی یک متری که در زیرزمین بود، دوست سربازم را خفه کردم. وقتی او را به بیمارستان رساندیم جانش را از دست داده بود و می خواستیم با صحنه سازی علت مرگ هادی را مصرف بیش از حد مواد نشان دهیم.در ادامه با محاکمه عامل قتل پسر سرباز در شعبه 1608 او به قصاص محکوم شد.

به گزارش میزان، با گذشت 19 سال از وقوع قتل در حالی که قرار است به زودی حکم مجید اجرا شود، خانواده پسر سرباز با مراجعه به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی به قاضی دشتبان اعلام کردند حاضرند با دریافت یک سوم دیه از قصاص قاتل فرزندشان گذشت کنند، با توجه به اینکه قاتل توان پرداخت این دیه را ندارد افراد خیر می توانند با مراجعه به شعبه اجرای احکام دادسرای امور جنایی با پرداخت یک سوم دیه مجید را از قصاص نجات دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین