کد خبر: ۳۸۸۷۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷

10 هزار واحد تولیدی تعطیل در کشور دوباره فعال می شوند

عضو هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی ایران گفت: طبق توافق به عمل آمده با بانک ها قرار است امسال 10 هزار واحد تولیدی تعطیل شده با حمایت دولت باردیگر به چرخه تولید باز گردند.
آفتاب‌‌نیوز : کمال الدین پیرموذن روز یکشنبه همزمان با هفته صنایع کوچک در بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اردبیل افزود: 2 هزار طرح تولیدی جدید نیز حمایت مالی می شوند تا صنعت کشور رونق گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، وی بیان کرد: 20 درصد واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی کشور همچنان تعطیل و بلا تکلیف هستند.

او با اشاره به تلاش مسئولان برای احیای واحدهای تولیدی راکد در کشور بیان کرد: هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی تلاش می کند تا با همکاری بانک ها زمینه احیای و توانمندسازی صنایع راکد را فراهم آورد و تاکنون در این راستا توانسته است 4 هزار میلیارد ریال بخشودگی جرایم بانکی واحدهای تولیدی مشکل دار را انجام دهد.

پیرموذن با بیان اینکه 96درصد صنایع کشور را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهد افزود: 42 درصد اشتغال در کشور در صنایع کوچک و متوسط اتفاق می افتد و با احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده شاهد رونق اقتصادی و اشتغال در کشور خواهیم بود.

عضو هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی ایران افزود: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در احیای صنایع کوچک به عنوان بنیان اقتصاد مقاومتی همت همه مسؤولان بر این است تا صنایع کوچک و متوسط به شکل ویژه مورد حمایت قرار گرفته و از تسهیلات ویژه بهره مند شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
پس قبول دارید 10 هزار واحد تولیدی را به خاک سیاه نشاندید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
0
0
قبول دارید 10 هزار واحد تولیدی را به خاک سیاه نشاندند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین