کد خبر: ۳۸۸۸۴۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۵

ارتباط تلفنی محسن رضایی با قهرمانان طلایی المپیک

مردم علاقمند به ورزش و عزت کشور، یک هفته ای بود که از نتیجه نگرفتن ورزشکاران عزیز ناراحت بودند و کار شما باعث شادمانی شد که ارزنده و قابل تقدیر است. شما یک کشور را با زور بازویی که نشان از توانمندی بالای تبار ایرانی ، لرهای سرفراز و ایل بختیاری دارد، خوشحال کردی. درود بر غیرت و تعصب شما که ملت را شادمان کردید.
آفتاب‌‌نیوز : دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در تماسی تلفنی به طور مستقیم با دو قهرمان ارزنده و طلایی کاروان ورزش ایران در المپیک گفت وگو کرد و کسب نشان ارزشمند و زرین از این آوردگاه را به هر دو ورزشکار تبریک گفت.

به گزارش تابناک ، دکتر محسن رضایی در این تماس تلفنی که با دهکده بازی های المپیک 2016 ریو برقرار شد ، دقایقی با مسوولان فدراسیون وزنه برداری از جمله علی مرادی رییس فدراسیون و پولادمردان تیم ملی وزنه برداری ایران به گفت و شنود مستقیم پرداخت و ضمن کسب اطلاع از شرایط حضور تیم ملی وزنه برداری در ریو ، اظهار امیدواری کرد که این افتخارآفرینی ها تداوم داشته باشد.

دكتر رضايي در این ارتباط تلفنی از افتخارآفرینی اين دو قهرمان ارزنده، به عنوان پيروزي رستم وسهراب در منطقه زاگرس نام برد.

دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به سهراب مرادی قهرمان ارزنده ایرانی که اصالت ایل بختیاری دارد، گفت:« میل دارم که این عید سعید ولادت امام رضا(ع) را به شما و کیانوش رستمی و همه قهرمانان عزیز کاروان تبریک بگویم و از رشادت و زحماتی که به خرح دادید، تشکر کنم. مردم علاقمند به ورزش و عزت کشور، یک هفته ای بود که از نتیجه نگرفتن ورزشکاران عزیز ناراحت بودند و کار شما ارزنده و قابل تقدیر است. شما یک کشور را با زور بازویی که نشان از توانمندی بالای نژاد ایرانی ، لرهای سرفراز و ایل بختیاری دارد، خوشحال کردی. درود بر غیرت و تعصب شما که ملت را شادمان کرد»

دکتر رضایی در این ارتباط تلفنی دقایقی به صحبت های رییس فدراسیون وزنه برداری و همچنین سهراب مرادی قهرمان دسته 94 کیلوی المپیک ریو گوش فرا داد و مشکلات آنها را شنید و در جریان خواسته های شان قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
0
0
اين اقا رو چه به ورزش ؟ نزديك انتخابات چه عجايب وغرايبي را دراخبار ميبينيم !!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین