کد خبر: ۳۸۸۹۹۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

بدترین استارت استقلال با منصوریان +جدول

در پایان هفته چهارم لیگ برتر، زمان آن رسیده تا شروع به کار و نتایج ۴ هفته ابتدایی استقلال و پرسپولیس در ادوار لیگ را بررسی کنیم.
آفتاب‌‌نیوز : در حالی هفته چهارم فصل شانزدهم لیگ برتر فوتبال را  پشت‌سر گذاشتیم که نتایج استقلال با سرمربی جدید خود از دید هواداران این باشگاه ناامیدکننده تلقی شده و در سمت مقابل، پرسپولیسی‌ها از نتایج تیم‌شان خوشحال هستند.
 
به گزارش تسنیم، در این شرایط، بد نیست نگاهی داشته باشیم به نتایجی که تا به حال و در 15 دوره گذشته لیگ برتر، پرسپولیس و استقلال به دست آورده‌اند.
  
بدترین استارت استقلال با منصوریان +جدول 
اتفاق جالب اینکه پرسپولیس بدترین شروع ممکن را با برانکو ایوانکوویچ در فصل گذشته در ادوار لیگ برتر داشت که تنها یک امتیاز دست کرده بود و بهترین شروع این تیم مربوط به فصل هفتم و زمان سرمربی گری افشین قطبی می شود. همان فصلی که در نهایت، سرخپوشان به قهرمانی رسیدند.
 
استقلال نیز حالا بدترین شروع خود در ادوار لیگ برتر را با علیرضا منصوریان تجربه می کند. این تیم با صمد مرفاوی در فصل ششم و پرویز مظلومی در فصل یازدهم بهترین شروع را با کسب 3 برد و یک تساوی برجای گذاشته است اما در هیچ کدام از این دو فصل، آبی‌پوشان به قهرمانی نرسیدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین