کد خبر: ۳۸۹۱۷۰
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱

کشته شدن والدین بر اثر خواب آلودگی پسر

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ال 90 در نزدیکی پایگاه هوایی شهید نوژه کبودراهنگ از توابع استان همدان یک زوج مسن جان خود را از دست دادند.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ رضا عزیزی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این سانحه ساعت 22 و 45 دقیقه شب گذشته در سه راهی پایگاه هوایی شهید نوژه واقع در شهرستان کبودراهنگ رخ داد.

وی اضافه کرد: پسر خواب آلود هنگام رانندگی به علت نداشتن تسلط کامل به جاده ، از مسیر اصلی خارج شده و خودرو واژگون می شود و در این سانحه پدر 65 ساله در محل حادثه جان باخته و مادر 55 ساله در بیمارستان فوت می کند.

وی بیان کرد: مهمترین علت واژگونی خودروها بی توجهی به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی، تنظیم سیستم صوتی وسیله نقلیه، خوردن و آشامیدن و مکالمه با تلفن همراه است.

رئیس پلیس راه استان همدان اظهارکرد: واژگونی 52 درصد از سوانح فوتی این استان را به خود اختصاص داده که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است.

سرهنگ عزیزی توصیه کرد: رانندگان پس از هر دو ساعت تردد به مدت 15 تا 20 دقیقه استراحت کنند تا با هوشیاری کامل بتوانند مسیر را تا مقصد ادامه دهند.

106 نفر در چهار ماهه سال جاری جان خود را در سوانح جاده ای استان همدان از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد کاهش یافته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین