کد خبر: ۳۸۹۲۶۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

حسين کروبی: عارف پیگیر حصر است

آفتاب‌‌نیوز : محمدرضا باهنر، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری، حرف خود را پس گرفت و گفت نه ارتباط رسمی و غیررسمی‌ای با میرحسین دارد و نه پیامی برای او فرستاده است.  او هفته قبل به ایلنا گفته بود برای میرحسین در حصر پیام داده تا اعلام کند درصورتی‌که آزاد شود، تا سال‌ها فعالیت سیاسی انجام نخواهد داد. طبق گفته باهنر، میرحسین موسوی این درخواست را نپذیرفته بود.

ولی باهنر دیروز به فارس گفت مصاحبه‌اش با ایلنا ابهاماتی ایجاد کرده است. او افزود: «دستاویزی شد که برخی از افراد و رسانه‌ها مکنونات و آرزوهای خود را منتسب به تحلیل بنده کنند و البته درصدد قلب واقعیت عملکرد سران فتنه بربیایند باید توضیحاتی را مطرح کنم. اولا ازآنجا که این‌جانب هیچ ارتباط رسمی علنی و غیرعلنی با سران فتنه ندارم و نمی‌توانم داشته باشم، (طرح پیغام به موسوی) شائبه ارتباط را تداعی می‌کند و این به نفع دوستانشان نیست، چراکه با توجه به عملکرد و هزینه‌هایی که آنها برای ملت و کشور به همراه داشتند، محاکمه در هر دادگاه عادلانه‌ای که صورت گیرد احکام سختی در انتظار آنها خواهد بود». باهنر که هفته قبل پیشنهاد رفع حصر در صورت انجام ندادن فعالیت سیاسی را مطرح کرده بود، دیروز به ایلنا گفت: «با توجه به اینکه هیچ نشانه‌ای از پشیمانی و توبه آنها در دست نیست، امکان رفع حصر نیز منتفی است».باهنر که تا دیروز مصاحبه خود با ایلنا را نه تکذیب کرده و نه مخدوش خوانده بود، گفت: «برخی رسانه‌ها با تقطیع سخنانی که در برهه‌های مختلف گفته‌ شده و شرط زمان‌ومکان بر آنها مترتب است، سعی کردند آرزوهای خود را به‌عنوان خبر تولید کنند و خوانندگان را کاملا گیج و مبهوت کرده که این مطالب کی، چگونه و در چه زمان تولید شده است».گفته‌های باهنر در شرایطی است که به گزارش سایت امیدنامه «حسین کروبی»، فرزند ارشد مهدی کروبی، با اشاره به سخنان اخیر باهنر درباره شرایط رفع حصر، گفت: «سخنان آقای باهنر درباره تداوم حصر بی‌ارزش است، زیرا هیچ فردی یا نهادی نمی‌تواند اشخاص را از انجام کار سیاسی و یا موضع‌گیری سیاسی منع کند...» او افزود: «شخص آقای دکتر عارف پیگیر موضوع حصر هستند و موضوع رفع حصر به بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری موکول می‌شود».گفتنی است  عارف در واکنش به اظهارنظر باهنر درباره پیشنهاد شروطی به میرحسین موسوی برای پایان‌دادن به حصر، با بیان اینکه اطلاع دقیقی از پیشنهاد باهنر ندارم، گفته بود: «مسئله حصر به عنوان یک مطالبه از سوی نسل سوم و در میان مردم مطرح است و این مسئله یکی از وعده‌های روحانی در انتخابات قبل بود و امیدواریم این مسئله در فضایی خوب و صمیمی حل شود که ان‌شاءالله شاهد ادامه آن نباشیم».

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
2
3
مسئله حصر تاآخرسال حل میشود مصالح نظام دراین است 1برجام 2 حصر 3.....و4.....این چهارمورد طبق دستوربایدحل شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۶
0
3
تقصیر باهنر نیست که مرتب حرف هایش عوض میشود
منتقد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
0
اگه راست میگند دادگاه علنی تشکیل بدن تا همه چیز برای مردم مشخص بشه ،اون وقت معلوم میشه سران فتنه چه کسانی هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
0
1
یکی از افرد بسیار بسیار مهم و تاثیر گذار در به حصر افتادن موسوی و کروبی همین آقای باهنر بوده . امثال آقای باهنر با اعمالشون خیلی فشار و مصیبت بر کشور و مردم وارد کردن .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین