کد خبر: ۳۸۹۳۱۲
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴

اعتبار کارت‌های خرید کالا تمدید شد

سخنگوی انجمن لوازم خانگی از ابلاغیه بانک مرکزی به بانک‌ها در مورد تمدید اعتبار کارت خرید کالای ایرانی خبر داد و گفت: طبق این ابلاغ که روز گذشته انجام شد، مهلت اجرای طرح کارت اعتباری کالا تا پایان سال تمدید شد.
آفتاب‌‌نیوز : سخنگوی انجمن لوازم خانگی از ابلاغیه بانک مرکزی به بانک‌ها در مورد تمدید اعتبار کارت خرید کالای ایرانی خبر داد و گفت: طبق این ابلاغ که روز گذشته انجام شد، مهلت اجرای طرح کارت اعتباری کالا تا پایان سال تمدید شد.

به گزارش فارس،‌ حمید رضا غزنوی سخنگوی انجمن لوازم خانگی، اظهار داشت: مهلت اجرای طرح کارت اعتباری کالا، پایان تیر امسال بود که برای فراهم شدن امکان استفاده بیشتر از این طرح، روز گذشته بانک مرکزی ابلاغیه‌ای را به بانک‌ها فرستاد که طبق آن، مدت اجرای طرح تا پایان سال تمدید شد.

وی ادامه داد: در طول روزهای سپری شده از مرداد ماه به دلیل اینکه مهلت صدور کارت اعتباری کالا تمدید نشده بود، کارتی صادر نشد اما عده‌ای از این مسئله سوء استفاده کردند و دلیل عدم صدور کارت‌ را عدم استقبال مردم عنوان کردند.

غزنوی با بیان اینکه برخی افراد به دنبال عرضه محصولات خانگی خارجی به جای تولیدات داخلی هستند، گفت: در اجرای طرح کارت اعتباری کالا، محصولاتی مانند تلویزیون، مایکروفر و ماشین ظرفشویی که داخلی سازی بالایی ندارند، قرار نگرفته است.

به گفته وی، تاکنون حدود 40 میلیارد تومان تسهیلات برای خرید کالا در قالب طرح کارت اعتباری پرداخت شده که بیش از سه چهارم این رقم به لوازم خانگی اختصاص دارد و بقیه آن بابت خرید محصولات دیگر مانند تولیدات نساجی، باتری خودرو، مبلمان و چینی و بلور پرداخت شده است.

سخنگوی انجمن لوازم خانگی افزود: بیشترین محصول در بین لوازم خانگی که با کارت اعتباری کالا خریداری شده، یخچال فریزر بوده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین