کد خبر: ۳۸۹۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

وزارت کشور: یکی از کشته شدگان درگیری کرمانشاه از افراد تکفیری رده بالای عراق بود

نیروی اطلاعاتی، انتظامی و نظامی از غروب روز گذشته تا صبح امروز در 2 نقطه از استان کرمانشاه با این گروه تروریستی و تکفیری درگیر شدند و 4 نفر از آنها را به هلاکت رساندند و 6 نفر دیگر نیز دستگیر شدند.
آفتاب‌‌نیوز : معاون وزیر کشور یکی از عناصر به هلاکت رسیده در درگیری صبح امروز در کرمانشاه را از افراد رده بالای جریان تکفیری در کشور عراق معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، حسین ذوالفقاری با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و کنترل‌های چند لایه‌ی اطلاعاتی، انتظامی و امنیتی در کشور موجب شد تا تلاش‌های گروه‌های تکفیری برای ایجاد ناامنی ناکام بماند افزود: برای نمونه می‌توان به خنثی سازی عملیات تیم خرابکاری که اخیراً تصمیم داشتند در یکی از استان‌های غربی و مناطق مرکزی اقدامات ضد امنیتی داشته باشند اشاره کرد.

وی اضافه کرد: نیروی اطلاعاتی، انتظامی و نظامی از غروب روز گذشته تا صبح امروز در 2 نقطه از استان کرمانشاه با این گروه تروریستی و تکفیری درگیر شدند و 4 نفر از آنها را به هلاکت رساندند و 6 نفر دیگر نیز دستگیر شدند.

ذوالفقاری یکی از عناصر به هلاکت رسیده در درگیری صبح امروز را از افراد از قبل شناسایی شده و رده بالای جریان تکفیری در کشور عراق عنوان کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین