کد خبر: ۳۸۹۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲

پیشتازی ۹ درصدی کلینتون بر تاجر نیویورکی

طبق نظرسنجی جدیدی که از سوی شبکه ان‌بی‌سی نیوز و "سروی مانکی" انجام و نتایج آن امروز 16 اوت منتشر شد، هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پیشتازی خود نسبت به رقیب جمهوری خواه‌اش، دونالد ترامپ را به بیش از 9 درصد رسانده است.
آفتاب‌‌نیوز : نظرسنجی مشترک شبکه ان‌بی‌سی نیوز و "سروی مانکی" در فاصله زمانی 8 تا 14 اوت (18 تا 24 مرداد) نشان می‌دهد هیلاری کلینتون با کسب 50 درصد آرا پیشتاز است. این در حالی است که دونالد ترامپ با 41 درصد آرا در رتبه دوم این نظرسنجی قرار دارد.
باشگاه خبرنگاران: بر اساس نظرسنجی شبکه ان‌بی‌سی نیوز و "سروی مانکی"، نامزد حزب دموکرات‌ آمریکا با برتری 9 درصدی نسبت به دونالد ترامپ همچنان پیشتاز است.

به گزارش پایگاه اینترنتی ان‌بی‌سی نیوز: طبق نظرسنجی جدیدی که از سوی شبکه ان‌بی‌سی نیوز و "سروی مانکی" انجام و نتایج آن امروز 16 اوت منتشر شد، هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پیشتازی خود نسبت به رقیب جمهوری خواه‌اش، دونالد ترامپ را به بیش از 9 درصد رسانده است. نظرسنجی مشترک شبکه ان‌بی‌سی نیوز و "سروی مانکی" در فاصله زمانی 8 تا 14 اوت (18 تا 24 مرداد) نشان می‌دهد هیلاری کلینتون با کسب 50 درصد آرا پیشتاز است. این در حالی است که دونالد ترامپ با 41 درصد آرا در رتبه دوم این نظرسنجی قرار دارد.

این نظرسنجی نشان می‌دهد تغییرات چندانی نسبت به نظرسنجی هفته گذشته رخ نداده است. اکثریت رأی‌دهندگان برداشت نامطلوبی نسبت به هر دو نامزد دارند. به‌گونه‌ای که احساسات منفی نسبت به کلینتون 59 درصد و ترامپ 64 درصد گزارش شده است.

در بخش دیگری از این نظرسنجی آمده است: درصورتیکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با شرایط و میزان محبوبیت فعلی نامزدها برگزار شود، کلینتون با 43 درصد آرا می‌تواند ترامپ (با 37 درصد آرا)، گری جانسون (با 11 درصد آرا) و جیل آستین (با 4 درصد) را پشت سر بگذارد.

پس از برگزاری گردهمایی ملی دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه، کلینتون موفق شد موقعیت خود را در میان هوادارانش تقویت کند و تا حدودی به فاصله آرای خود با ترامپ بیفزاید. این در حالی بود که ترامپ پس از برگزاری گردهمایی جمهوری خواهان با تشدید مخالفت برخی از اعضای حزب مواجه شد. طرح‌های اقتصادی ترامپ برای جلب نظر مخالفان نیز بی‌تأثیر بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین